Ben...bana noldu...?
Ben- patladım...ben cindynin hakkı için savaşırken patladım...
Charlie- o nerde...? 100 günü geçirmeyi başardımı...?
...Işık...çok...parlak...
Bizimkilere normal bir gündü. Herkesin, tüm wilburların bu iki katlı evde yaşamlarını sürdükmekten mutluydular. Birinci kat normaldi. Her evde görceğiniz bir yer. Ama üst kat...
Merdivenler çıktığınızda ve sola döndüğünüzde sonsuz bir koridor görüceksiniz. Sonsuz. Cidden. Duvarlarda kapılar ve kapıların üstünde ardındaki oda kiminse onun ismi yazılıydı.
Ghostbur en son ki kapıda oturup kimin ne yaptığını görmeyi severdi- ama en özeli yeni bir kapının oluşumunu. Ona büyüleyici gibi gelirdi. En sonki kapının önünde oturmuş yanında bir fincan sıcak çay ile kitap okuyordu.
Odaların çoğu ses geçirmezdi ve kendine özel bir banyosu vardı- yani kim sabahları o sırayı çekicekti. Ghostbur gözüklerini düzeltti ama önündeki duvarda yavaştan bir kapının parlaması onun dikkatini çekti.
Simpbur dışarıyo bakıyordu. Yapıcak çok bişey yoktu. Arg ile takılabilirdi, glitchin odasına girip onla konuşabilirdi, doctor mal practice ve frezze seçenrklerde olmak için fazla delilerdi.
Bu düşünceler incelburun "DIŞARDA BİRİ VAR!" diye bağırması ile kesildi.
Phantombur gözlerini devirdi.
"Normal incel."
"O kadar mal değilim-! Dışarda bir wilbur var!"
O sözlerle sıradaki tek bilinen şey herkesin dışarıya çıkıp yerde yattan yeni aile ferdinin başında dikilip fısıldaşmasıydı.
Zavallı şey acaba ne zamandan beri o hiçikteydi. Hırpalanmıştı. Yanında bir valiz, çanta veya ona benzer bişey yoktu. Beyaz gömleğinin yakası sarı kazağın üstündeydi. Altında siyah bir pantalon ve siyah ayakkabılar vardı.
"Tamam-! Açılın!" Diye lmanbur bağırdı. Herkes lmanburun geçebilceği kadar çekildi. Lmanbur evde yeni yeri olan adamın yanına diz çöktükten sonra elini tutu ve doğrulmasına yardımcı oldu.
"Huh...?" Adam yavaştan mavi renginde olan gözlerini aralıyarak etrafa baktı. Korkmuş gibi görünmüyordu- diğerkilerin aksine. Daha fazla meraklı ve ne olduğundan rahatsız değilde ne hissetçeğini bilmemiş gibi bir havası vardı.
"Iyi misin ? İsmin ne ?" Lmanbur adama baktı. Evin yeni ferdi sadece diğerkilere bakıyordu. Lmanbur ile göz teması kurmadan, "wimfred..." dedi.
Lmanbura baktı ve dediğini bir kaç ekstra kelime ile tekrar etti. "İsmim wimpfred..." Fısıldaşmalar artmıştı. Lmanbur wimpfredin kalkmasına yardım etti.
"Tamam- ağır ol." Lmanbur wimpfredi içeri soktu. Bacağında bir kaç kemiğim kırıldığı beliydi. Doğru düzgün yürüyemiyordu. Yorgunluktanda olabilirdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
RandomTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...