Sessizdi. Saat akşam on ikiye yaklaşıyordu ve evde argburdan kalan her hangi bir iz yoktu. Bu nerdeyse uyandıklarından beriydi, yani saat yediden beri. En azından lmanbur o saatte kalkıyor ama bu önemli değil. Adam sanki kaçırılmıştı! Herşeyi geride bırakıp kaybolmuş gibi...
Ghostbur simpburu yatıştırırken diğerkiler ise argbura ne olduğunu düşünüyorlardı... lmanbur masaya oturmuştu, revivedbur masanın kenarlarını tutarak yaslanıyordu ve doctor mal practice öyle dikilirken yanındada phantombur vardı.
"Şimdi hiç kimse görmedimi ?"
"Hayır lmanbur- bunu beş bin kere söyledik! Simpbur görmediyse hiç birimiz görmemişiz demektir!"
Phantombur artık bu konudan bıkmaya başlamıştı. Bu evin birinci kurallı "herkes eve saat akşam 12 olmadan dönmeliydi" ve bu kurallı herkes avucunun içi gibi bilir! Tezgahtali dijital saat 23:51 gösteriyordu.
"Daha önce hiç kimse 12den sonra gelmemişti..." ghostbur nerdeyse fısıldadı...
"Evet ve frezzebura ne olduğunu hepimiz biliyoruz."
"Phantombur!" Lmanbur ruha bağırdı. Phantomburun sinirleri taşmıştı artık.
"Hayır lmanbur yeter artık! Frezzebur eve zamanında geri dönmeyince sabah onu kapının önünde ölü bulduğumuzu biliyorsun!"
Revivedbur sadece iç çekti. Keşke o lanet kapıyı hiç açmasaydı...frezzebur ne kadar manyak olsada o iyi biriydi. Onu en son her hangi bir organı olmadan bulmuşlardı. Sanki bir kenara atılmış kullanılan kalıp gibiydi...
"Tamam- biliyorum! Frezzebur canlı çıkamadı, nolmuş!"
"Ah kacey, william ve wimpfredi unutma! Şuanda hepsi arka bahçede gömülü!"
Phantombur lmanburun üzerine yürümeye başlamıştı ama revivedbur zamanında lmanburu korumak için önün önüne geçti.
"Ve bu hiç kimsenin suçu değil."
Phantombur sadece revivedburun gözlerinin içine baktı. Hiç kimse onlara olanı hak etmemişti... neden 12den sonra çıkamıyorlardı LANET OLSUN NEDEN!?
Beep! Beep! Beep! Beep!
Herkes bir anda dijital saate baktı.
"00:00"
...bu kadardı. Argbur gitmişti. Sonsuza kadar.
Simpburun kalbi inmişti. Herşey sanki durmuştu. Alarmın sesi yoktu, ghostburun dokunuşu yoktu, o sıcaklık artık yoktu. Argbur artık yoktu.
Simpbur bir anda ayağa kalktı ve hızlıca kapıya yönlendi. Elini kapı koluna tutmadan önce lmanbur arkadan sıkıca sarılıp onu geri çekti. Simpburun ağlamalı ve bağırmaları koridorlarda yankılandı...
"BIRAK BENİ! SİKİYİM LMANBUR- BIRAK!"
"Simpbur kendine gel!"
Lmanbur simpbur ona vurmadan önce koltuğa attı. Ghostbur simpburun yanına gelip ona sıkıca sarıldı ve phantombur ise kapıyı kitledi. Boku yemişlerdi...
"Merak etme...o daha iyi bir yerde..."
Simpbur sıkıca ghostbura sarıldı ve hıçkıra hıçkıra ağladı. Phantombur iç çekti. Bunun olcağı belliydi...Doctor Mal Practice gelip phantombura sarıldı. Şuanda herkes çok karmaşık hisleri yaşıyordu. Lmanbur elini saçında gezdirdi ve derin bir nefes aldı.
"Herkes uyusun artık...yeterince dert oldu."
...yetti.
Simpbur kalkıp lmanburun yakasını sıkıca kavradı ve onu duvara yapıştırdı.
"BİRİ ÖLDÜ! SENİN HABERİN VARMI- ÖLDÜ LANET OLASI! SENİ BURDA LİME LİME EDERİM LMANBUR DUYDUN MU BENİ!?"
Doctor Mal Practice ikisini ayırdı ve simpburu lmanbura uzak tutu. Lmanbur elini boynuna koydu, derin nefesler aldığı belliydi. Simpbur sadece daha fazla ağladı.
Argbur artık yoktu.
.
.442 kelime. GEBERİN ULLAANNN şaka sizi seviyoum mucuk
-🐏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
DiversosTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...