"LMANBUUURRRR!"
Lmanburun ofisinin dışından gelen ses revivedburdan başka birinin değildi. Günler böyle geçerdi. Revivedbur lmanburu sinirlendirir sonra işler yatakta biterdi. Bu kadar. Daha başka bişey değil.
...yada bu sadece lmanburun düşündüğüydü.
Revivedburun odaya çat diye dalması kapının duvara çarpması ile anonslandı. Yada sigara kokusu ile. Lmanbur iç çekerek kalemini bıraktı ve revivedbura baktı.
"Ne var ?"
Revivedbur lmanburun masasının önüne geldi ve elerini masaya koydu.
"Sıkıldım..!" Diye sızlanarak sanki yere erir gibi dizlerinin üstüne çöktü.
"O zaman git vilbur ile sigara iç ve dedikodu yap ? Daha iyisi git argbur seni becersin." Lmanbur revivedbura bakarken sanki dalga geçermişçesine söyledi.
Revivedburun sırıtması 5 metreden hissedilebilirdi. Bir anda lmanbur ike burun burunalardı.
"Ya bu gün becerilmek yerine ben birini becermek istiyorsam ?" Diye sanki çok masum bir şekilde fısıldadı revievdbur.
Lmanbur yerinden kalkıp revivedburu itti. Bu revivedburu hafif kıkırdamasına ve sarsılmasına sonuç oldu.
"Sen ne diyosun..?!" Sessizce bağırdı lmanbur. Hiç kimseye panik yaşatmak istemiyordu veya bu paniklede uğraşmak istemiyordu.
"Diyorum ki- bay başkan." Revivedbur masanın üstünden atladı ve lmanburu arkadaki duvara itti. "Bırak ve seninle azcık oynaşmama izin ver."
"Bu ne saygısızlık- siktir git ofi-" lmanburun sözü revivedburun onu öpmesi ile kesilmişti. Revivedburu itmeye çabaları bir etki yapmıyordu. Bu revivedburun lmanbure tutuşunu sadece daha sert ve sıkılaştırdı.
Revivedbur çekildiğinde lmanburun kızarmış burnu ve yanaklarına bakıyordu. Öyle şirin gözüküyordu. Diğerki elde lmanbur doğru düzgün düşünemiyordu.
Bunu istiyormuydu ? Alt bakireliğini revivedburun almasına izin mi vericekti ? Daha fazla soru cevaplıyabilcekmiydi ? Beynindeki bulutlar daha fazla yoğunlaşmaya başladı.
"Iyi misin ?" Revievdburun sesi onu gerçek hayatta geri getirdi ve onun yüzüne baktı.
...lmanbur bişey demedi. Demek istediği çok beliydi. Revivedburun o sinir bozucu kıkırdaması ortaya çıktı.
"Fazla mı hızlı gidiyorum ?" Dediği gibi elini lmanburun belinden yavaşça aletine sürüklüyordu.
"Evet..." lmanbur revivedburun yüzü dışında heryere bakıyordu. Bu revivedburu azcık olsada sinirleştirmişti. Bir anda lmanburun yüzünü baş parmağı bir yanağında diğerki parmaklarıda diğerki yanağında olarak sert bir şekilde tutu.
"Bana bak lman. Hemen." Revivedburun sesi fazla sert çıktı. Lmanbur bakmaya teredüt etti ama yavaşça baktı.
"...pfft...böyle şirinsin." Elini lmanburun yüzünden çekti. "Şimdi dizlerinin üstüne." Diye emir verdi revivedbur.
"Ne-?"
"Dizlerinin üstüne dedim."
Lmanbur hafif teredüt ama yavaşça dizlerinin üstüne çöktü. Revivedbur lmanburun ona böyle alttan bakmasını sevmişti. Elini lmanburun başına koydu ve saçını hafif okşamaya başladı.
Lmanbur tam napıcağını anlamamıştı ama sonunda dank ettiğinde olduğundan birazcık daha kızardı.
"Bir dakika- sen beni- onu emmemi-"
Revivedbur kıkırdayıp kafasını hafif evet şeklinde saladı. Lmanbur bunu ilk kez yapıcağını ona söylemek istemedi. Utanıyordu.
Yavaşça elerini revivedburun kemerine koydu ve çözdü. Belki revivedbur fikrini değiştirmiş diye baktı ama revivedbur onu izliyordu. Direkt önüne geri baktı.
"Ilk zamanın dimi." Bu üzücü bir şekilde doğruydu. Lmanbur yavaşça kafasını evet şekilde saladı.
"Tamam- yavaş gidicez. Sana yardım edicem..." revivedbur yavaşça lmanburun elerini dikkatli bir şekilde çekti ve onun işini kendisi yaptı.
Şimdi revivedburun aletini lamnburun önündeydi ve yalan yok lmanbur bir an aradan kaçmak istedi. Revievdburun elini saçlarını okşadığını fark etti.
"Sadece yavaşça ağızına al..." revivedbur aletinin ucunu lmanburun dudaklarına değdirdi. Lmanbur itaat etti ve elini revivedburun üzerindekine koyarak yavaşça ağızına aldı.
"Oh iyi kız..." diye fısıldadı revivedbur. Lmanbur karnında kelebeklerin uçuşmasına hakkim olamadı. Bunu cidden istiyormuydu yoksa istiyomuydu anlıyamadı. Ama şuanda bunu düşünmek için kafası fazla karışıktı.
Biraz daha aldıktan sonra hafif bir şekilde bir kere öğürdü. Revivedbur durdu. Saçındaki hafif çekiş yavaştan gevşedi ve okşanmaya döndü.
"Kendini zorlama. Kusarsın."
Lmanbur tamda olmasa napçağını biliyordu. Yavaştan başını haraket etirmeye başladı. Revived bur kafasını duvara yasladı. Derin nefes alıyodu. Evet doğru iyi bir sakso değildi ama yeterdi.
"Iyi gidiyosun lmanbur- oh siktir- benim küçük köpeğim..."
Lmanbur kullanılan ismi beğendimi bilemedi. Ağızı doluydu ve ilk kezdi. Kim bilebilirdi ilk sakso çekiceği kişinin revivedbur olcağını ? Artı ofisinde çekeceğini.
Yavaşça saçındaki okşama sert bir tutuşa döndü. Sıradaki bildiği şey revivedbur onun basını haraket etirmeye başlamıştı.
"Mh...sana böyle sakso çekmeyi kim öğretti..? Oh bekle- ben..." revivedburun o küçük egoist kıkırdaşması ofiste yankılandı.
Lmanbur ağızının içinde sıcak sıvıyı hissetmesi o kadar uzun sürmedi. Revivedbur yavaşça lmanburun ağızından çıktı ve baş parmağı ile lmanburun ağızını açık tutuyordu.
"Aw...yut bakalım..." lmanburun ağızını hafifçe kapadı ve yutmasını izledi. Revivedbur alttaki adamın saçını dağıttı. Lmanburun kafası karışmıştı.
Revivedburun pantalonunu geri çekmesini izledi.
"Eğlenceli zaman için teşşekürler lmanbur- tekrar yapmayı zevk ile bekliyorum." Dedi ve sonradan kapıya yöneldi. İçeriye giren argbur ile karşılaştı.
"Merhaba-?"
"Merhaba argbur. Neden burdasın ?"
"Lmanbure su getiriyordum- kendi ihtiyaçlarını çok aksatıyor biliyosun."
"Oh merak etme!" Revivedbur elini argburun omzuna koydu. "Artık susuz kalmadı." Argbur ne dediğini anlamamıştı. Revivedbur argburun omzuna hafifçe iki kere vurdu ve gitti.
"Lmanbur-?"
"AZ ÖNCE NOLDU-"
.
.737 kelime.
-🐏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
RandomTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...