"Oh yo onu seçme-!"
"E başka ne seçicem!"
Simpbur ve pogbur glitchburun olduğu bilgisayardan hangi filmi izliceklerine karar vermeye çalışıyolardı.
Oda yastılar ve bataniyeler ile dolmuştu. Lmanbur, revivedbur ve ghostbur, ghostburun tam ortada olcağı şekilde oturmuşlardı. William kacey ile bir ortüyü paylaşıyordu- ve başka bursonalarda ya sevgilileri yada arkadaşları ile oturuyordular.
Doctor mal practice dizlerı kırık şekilde otururken bacaklarının arasında phantombur ona yaslanmıştı ve üzerlerinde örtü vardı.
Örtü doctor mal practice'in dizlerinin üstünde olduğu için bu çadır etkisi yaratıyordu bu yüzden phantomburun örtünde olan alt kısmı gözükmüyordu.
"Tamam- bak ölü gelin izliyelim."
"Oha- umutsuz aşık mısın lan sen."
"Evet- varmı. Geç yerine."
Simpbur gözlerini devirdi ve argburun yanına gitti.
"Başlat glitch!" Dedi pogbur ve oda lmanburun yanına geçti.
Glitchbur filmi başlattı ve ekranın bir kenarına oturduktan sonra üzerinde bir bataniye oluştu.
Phantombur fazla haraket ediyordu buda doctorun(kendi ismi çok uzun-) aletine sürtünmesine sebep oluyordu. Ama phantomburun çok umrunda değildi doctoruda kenara sıkıştırdığının farkındada değildi.
...yoksa farkındamıydı ?
Doctor phantomburun beline sarıldı ve çenesini pmzuna koyup kulağna fısıldadı.
"Fazla haraket ediyorsun..."
Phantombur sırıtarak geri fısıldadı.
"Biliyorum...hepsi sadece seni zor durumda bırakmak için...~"
Doctor sabırlı biriydi- ama bunla değil. Phantombur biraz daha haraket etmeye başlayınca doctor sıkıca phantomburun baldırlarının içlerini tuttu.
"Dur...!"
"Durdursana..."
İyi. Eğer phantombur bir aptal gibi davranıcaksa doctorda ona ilacının tadından vericekti. Doctor yavaşça phantomburun baldırlarının içini okşamaya başladı. Bu phantomburu hafif şaşırttı ama aynanda paniklettide.
"Mal practice-"
"Seni duyucaklar..."
Phantombur bir baktığında doctorun haklı olduğunu fark etti. Herkes onları şuanda fark edebilirdi- bu yüzden dikkatli olması lazımdı.
Doctor elerine daha şefkatlice haraket etirip ara sıra sıkmaya başladı. Bu phantomburun kanatlarını hafif çırpmasına ve hafif kıvrınmasına başladı. Kızarmıştıda.
Doctorun o kadar umrunda değildi. Phantombur onu yapmıcaktı. Eh- herşeyin bir bedeli var. Neden olmasın. Kuralları omu koydu ?
Phantombur salanan kuyruğuna sahip çıkamadığı için örtünün altına soktu ve doctorun bacağına sardı.
"Hm...bakıyorum fark edilmek istemiyorsun..."
"Kapa çeneni seni yavşak..."
Bir birlerin fısıldaması ikisinin içindede bir şölen oluşturuyordu. Phantomburun organları sanki dans vebasına yakalanmıştı. Doctorun ona her küçük dokunuşu içinde birşeyleri aydınlatıyordu.
Doctor sonunda phantomburun pijamasının üstünden aletini elemeye başladı. Phantombur bir anda nefesini tutu. Etrafa baktığında çoğu kişi filme odaklanmıştı.
Phantombur etrafın güvenliği olduğunu anladığında nefesini yavaşça saldı. Doctor ohantomburun aletini daha fazla avuçladı.
"Practice- dur..."
Phatombur nefesini dengelemeye çalışırken doctorun umrunda değildi. Phatomburun aletini yavaşça çıkardı. Phantombur aletine gelen soğuk havaya sızlandı. Her dokunuşa eriyordu.
"Bir daha benle uğraşmıcaksın phan..."
Phantombur bu kelimeleri duymamazlıktan gelmeye çalışıp filme odağını vermeye çalışıyordu. Doctor phantomburun aletinin başının ucunu okşamaya başlayınca phantombur kanatlarını iyice açtı.
Kacey yüksek sesi fark etti ve phantombura baktı.
"Phantom- iyi misin ?"
"E-evet- sadece esniyorum..."
"Tamaamm..."
Kacey önüne hafif şüphe içinde geri baktı. Doctor elini phantomburun aletine sardı ve yavaşça pompalamaya başladı.
Phantombur doctorun kazağına canı gibi tutundu. İnlemelerini geri tutmaya çalışıyordu ama doctorun yaptıkları buna hiç yardımcı olmuyordu.
Phantombur yerinde hafif kıvranıyor, kendine hakim olmaya çalışıyordu. Doctor bunu sevdi. Elindeki bişeyin bir kişiyi altına alması garipti ama iyidide.
Doctor elini daha hızlı haraket ettirdi ve phantomburun ağızından bir inleme kaçtı.
"Ah...!~"
Ghostbur etrafa baktı.
"Duydunuz mu-?"
Revivedbur yanağnı öptü.
"Hayır- tekrar bişeyler duyuyorsun tatlım"
Ghostbur gözlerini hafif devirdi ama çok umursamadı. Doctor phantomburun kulağna fısıldadı.
"Sessiz ol..."
"D-deniy-yorum...~"
Doctor elini daha hızlı haraket etirmeye başladı. Ah phantombur deli gibi inlemesi için neler vermezdi. Kuyruğunu doctorun baldırına daha sıkı sardı. Hafifçe belini haraket etiriyordu ama doctor serbest eli ile belini sıkıca tutup phantomburu durdurdu.
"Ya doğru düzgün durursun yada burda dururum."
Phantombur keskin kelimelerin etkisi ile durdu.
"İyi..."
Diye mırıldandıktan sonra doctor elini daha fazla hızlandırdı. Phantombur artık zorlanıyordu. Bacakları titremeye başlamıştı.
"Mal practice- b-ben yakkınım..."
"Boşal o zaman phantom..."
Phantombur hafif bir şekilde sızlanarak boşaldı. Doctor bunu fark edince phantomburun boynunu öptü.
"Çok iyidin..."
Phantombur zar zor nefeslerinin arasından konuştu.
"Tam bir piçsin..."
Doctor hafif kıkırdadı. Film bittikten sonra herkes odalarına dağıldı. Simpbur ve revivedbur odadaki örtüleri ve yastıkları toplamaya kalmıştı.
Doctor phantbur ile giderken bir bağrışma duydular.
KİMİN DÖLÜ LAN BU?!
NE NE NE NE-
SUS SİMP- DOCTOR MAL PRACTICE VE PHANTOMBUR MİNECRAFT- GELİN BURAYA!.
.663 kelime bebek! Neyse- bu azcık boktandı ama yarın biyoloji telafi sınavım var ve ne bekliyorsunuz yani
-🐏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
RandomTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...