‼UYARI‼
Bu bölümde yam yamlık, madde kullanımı ve kişinin kendine zarar vermesi ortaya konulmuştur.
Eğer bu konular sizi rahatsız ediyorsa okunmasını tavsiye etmem.
Uyarıldınız.Kabul- revivedbur deli biriydi. Ama argbur ve simpbur ? Onlar piskopattı. Şizofren bile denilebilir.
İkiside kendisini içki, ot, kokain, eroin ve artık ne varsa onlara vermiş- siktir argbur bir kere banyo tuzu bile denedi!
Simpbur baldırlarına, bileklerine, karnına kesiklerle doldurdu. Yalan yok bir noktadan sonra ağızı kanamaya bile başlamıştı.
Diğerku elde argbur insan uzvullarına bağımlıydı. Ettin tatlı ve tuzlu yüzeyinin tadı, kanın demirimsi dilinde kalan o sıvı onu ondan alıyordu.
Normalde bu iki zır deliyi doctor mal practice veya lmanbur böyle salaklıklara girmesinler diye tutarlardı. Ama bu gün konu ters tepti...
Argbur koltukta üzerinde bulabildiği en kalın bataniye ile o lanet olası soğuk gibi kulübede uyuyordu. Bataniye buz kesici soğu dışarda o kadar tutamıyodu ama hey! Argburun başka seçeneğimi vardı ?
Simpbur ile tedavi olmayı çok denediler ama çoğu terapist veya piskiyatrist onlara yardım edemiceklerini ve kayıp bir dava olduklarını söylediler. Bu yüzden ikiside vaz geçti.
Tahta kapının üzerinde bir kaç vurma sesi oluştu. Argbur yerinden doğruldu. Polisler miydi ? Lanet olsun- cesedi temizlemişmiydi...?
Argbur şu kapıyı aç donuyorum-!
Evet- o sızlamayı nerde duysa tanırdı. Simpbur ile anlaştıkları buluşmaya gelmişti. Kalkıp kapıyı açtı ve simpburu içeri aldı.
"Emanetleri getirdin mi ?" Argbur arkadaki kapıyı kapadı.
"Tabii kide getirdim!" Simpbur alaycı bir şekilde söyledi ve koltuğa oturdu. Çantasını koltuğun önündeki seohaya koydu.
Argburun gözlerinin içinde bir parıltı ortaya çıktı ve simpburun yanına oturdu. Çantaya uzanırken simpbur elinde sert bir şekilde vurdu.
"Ouch-!" Argbur elini çekti.
"Bu beni buz gibi havada yürütüğün için."
"Napsaydım seni otelemi çağırsaydım-?!"
"Huh...kötü bir fikir değil~" simpbur sırıtarak çantayı açtı.
Hazine gibiydi...içinde düşünebilceğiniz her tür uyuşturucu vardı. Argburun kendi favorisi tinerde içinde bulunduruyordu. Birde maket bıçağı ve bi kaç bandaj.
"Bunları nerden buldun ?" Argbur içinden küçük bir pakette olan kokaini sephanın üstünde olan lamba ışığına tutu. Simpbur gurula yaslandı ve kolarını bağladı.
"Lmanburun çekmecesinden~"
"Lmanbur- has siktir lan ordan." Argbur cüzdanından bir kart çıkardı ve maddenin azını masaya döktü.
"Ciddiyim-! Para arıyodum ama sonra bunlarla karşılaştım" simpbur doğruldu ve argburun kart ile bir tozdan çizgi yapışını izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)
RandomTüm bursonalar bir evde yaşar. Bu kadar. Kitabin olayı bu. Sootcest. Uyarılar! -yam yamlık -kişinin başkasına veya kendine zarar vermesi -şiddet -gore -mental sağlığı kaybetme Vb. Bunlardan rahatsız oluyorsanız okumamanız önerilicektir. Bu arada Bİ...