Bölüm 9: Bundan Emin Misin ?

160 12 44
                                    

"Uh- ghostbur- bundan emin misin...?"

Revivedbur bacaklarının arasındaki hayalete baktı. Ghostbur hafif kıkırdadı.

"Merak etme- acımaz."

Anlamayan dostlarım için olay şu. Revivedbur hala alt bakireliğine sahip olduğunu duyan ghostbur almak istedi revivedburda kabul etti. Şuanda ghostburun odasındalar. E artık olanlara hakimsiniz.

"İlk önce izin konuşmasını yapalım". Diye başladı ghostbur. "Prezervatif kullanmamı istiyomusun ?"

"Ben..."

Revivedbur vermekte hafif teredütçüydü.

"Hayır- sanmıyorum..?"

"Tamam- eğer woah bu benim için çok fazla- gibi hissedersen kırmızı veya direkt dur diyebilirsin."

Ghostburun revivedburun ilk alt olma zamanı hakkında çok dikkatliydi. Yalan yok- bu azcık revivedburun içinde kelebekler uçuşmasına neden olmuştu.

"Şöyle yaparsan daha rahat olurum dediğin her hangi birşey varmı ?"

"Sadece- yavaş git..."

"Tabii kide- benim ilk zamanım gibi olmasını istemiyorum"

Revivedburun gözleri direkt ghostburdaydı. Ghostbur revivedburun baktığını fark edince hafif gerildi. Yoksa kötü şeyler mi oldu...

"Oh yo-!" Ghostbur hafifçe bağırdı. "Sadece ikimizde ne yapıcağımızı bilmiyorduk- baya boktandı."

Revivedbur yalan söylediğini sezerek ghostbura ciddi bir şekilde baktı. Ghostbur hafif kıkırdadı.

"Cidden. Hem- hadi şu üstündekileri çıkartalım"

"Oh- doğru-"

Bir kaç dakika sonra ghostbur revivedburu bir elma gibi soymuştu- birde tabii kide kendini. Revivedbura şefkat ve aşk dolu bir şekilde bakıyordu.

Ten rengi cenneti, bedeninin her bir yanındaki oraya geri dikilmiş yeşil bölgeler ise toprakları, kırmızı gözleri cehhenemi, dağanık saçları ise suyu hatırlatıyordu. Revivedbur cidden ghostburun dünyasıydı ve ona öyle davranıcaktı.

Ghostbur yavaşça elini revivedburun baldırına koyup okşadı.

"Hatırla- istediğin zaman durabiliriz..."

Revivedbur başını hızlıca onay şeklinde saladı. Ghostburun şefkatli dokunuşları ona orgazm yaşatmaya yeterdi.

Ghostbur elini revivedburun deliğine haraket etirdi ve serbest elini ise diğerki baldırına koydu.

Revivedburun beynini bulutlar şimdiden kaplamaya başlamıştı. Yanakları sanki güler açarcasına kızarmış ve nefesleri az önce sudan çıkmış gibi ağırdı.

Ghostbur bir parmağını sokunca revivedbur hafif kıvrandı. Alt olmak harika bişeydi ama her zaman yapmak isteyeceği bişey değil tabii kide. Kabul- gözleri sulanmıştı.

"G-ghost- siktir-..~"

Nefesinin altından sessiz küfürler saydırırken ghostbur sırıtıyordu. Eğer revivedburu bir parmağı ile bu hale getirebiliyorsa acaba aleti ile ne hale getirebilirdi...

"Sakin ol revy.."

Ghostbur ikinci parmağını sokup haraket etirmeye başlayınca revivedburdan bir inleme koptu. Ghostburun sırıtması daha da büyüdü.

"İhtiyacın olan herşeyi karşılıcam..."

Revivedburun bacakları titremeye başlamıştı. Başını geriye attı ve uzun bir inilti ortaya çıkardı. Ghostbur sanki revivedburun en iyi yerlerine dokunuyordu- oh bekle. Olan buydu zaten.

"Kendini Sev" Kelimesini Abartık... || Türkçe sootcest (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin