||10||

621 60 90
                                    

Bölüm isu_chan'a ithaf edilmiştir.

Ülkeler, onlar bazen ne kadar istemeselerde hükümetlerinden ötürü kendi zararlarına şeyler yaparlar. Her ülke için olabilecek bir şeydir bu. İşte, Kuzey Kore'de istemedi... Bütün bunları istemedi, sadece... İki ideolojiden dolayı birbirlerine girdi kardeşler, iki halktan da kan döküldü.

Aslında bu iki kardeşi birbirine düşüren, dünya gücü iki balinaydı. Çıkarları için yaptılar bunu.

Kuzey Kore; evine gitmiş, koltuğa oturmuş bir şekilde kendi geçmişini düşünüyordu. Belki de bütün bunlara bir son vermelidir?

•••

Kanada, elinde şemsiyesiyle Azerbaycan'ı bekliyordu. Çok kötü yağmur yağıyordu. Bir kaç dakikanın ardından yağmurun altında koşuşturarak Kanada'nın şemsiyesinin altına girdi.

"Üşütüceksin, neden bir şemsiye, ne bileyim yağmurluk almadın?" Diye sordu bekleyen ülke.

"Sanki isteyerek almadım!" Diye sitem etti Azerbaycan.

Hafifçe kıkırdadı kanada, daha sonra yumuşak bir yüz ifadesiyle Azerbaycan'a baktı.

"Şey, ceketimi ister misin?" Diye sordu Kanada çekinerek, yüzü öbür tarafa dönüktü. Azerbaycan ona şaşkın şaşkın baktı bir süre, daha sonra sordu.

"Sorun olmasın?"

"Ne sorunu canım? Al giy."

Dedi kanada hafif bir tebessümle. Azerbaycan karşılık olarak gülümsedi ve Kanada'nın verdiği ceketi giydi. Onlar şemsiyenin altında beklerken otobüste gelmişti zaten. Birlikte otobüse bindiler, yan yana oturuyorlardı. Azer, cam kenarında dışarıyı seyrederken; Kanada, konuşacak bir konu açma gereği duydu.

"Eee... Azer şey, ortalıkta bir dedi kodu doşanıyor da... Şey diyorlar, şey..."

Azerbaycan, bir türlü cümlenin sonunu getiremeyen Kanada'ya baktı.

"Ne diyorlar?"

"İşte ne bileyim, kendi kendine konuşmaların falan. Var mı öyle bir şey?"

Azerbaycan soluk verdi gözlerini kapatarak.

"Tabii ki öyle bir şey yok saçmalama"

Dedi, sıkılmış gibi geliyordu sesi.

"Tamam" dedi Kanada.

Azerbaycan sordu.

"Peki, sevdiğin biri var mı?"

Bu soru geldiğinde biraz yanakları kızardı.

"Şey var da..." Tam o sırada otobüs durağa gelmişti, ikisi birlikte indi otobüsten.

Yolda yürürlerken, yalnızlardı. Azerbaycan sordu.

"Söylemeyecek misin?" Diye sordu Azerbaycan.

"Neyi?" Diye ekleyince Kanada; Azer, yanıt verdi.

Mazoşist [CH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin