Mery stála v ředitelně za židlí na které seděl Kid a naproti něj seděli učitel s ředitelem. Vedle něj spolužák Mirek se kterým se porval a vedle Mery jeho otec. (Snad chápete 😂)
Ř(Ředitel): ,, Takže Karel a Mirek se porvali. Proč pánové ?"
K: ,, Smál se mi."
Uč(Učitel): ,, Proč se ti smál ?"
K: ,, Protože nemám tátu." řekl smutně. Mery taky zesmutněla.
Uč: ,, Je to pravda Mirku ?"
Mi(Mirek): ,, Jo." přiznal ale vůbec se za to nestyděl.
Om(Otec Mirka): ,, Tak jsi se blbej ?" dal mu pohlavek.
Mi: ,, Au, tati." drbal se na hlavě. ,, Vždyť jsem jenom říkal pravdu."
Om: ,, Každý nemá takový štěstí že má oba rodiče. A smát se mu za to je ubohý." nadával mu. Mirek sklopil hlavu.
Mi: ,, Promiň Kide. Choval jsem se hnusně."
Ř: ,, Vyřešil bych to napomenutím třídního učitele."
K: ,, Ne, já to nechci řešit. Prosím." řekl Kid rychle bez rozmýšlení.
Uč: ,, Jsi si jistý Karle ? Vždyť se ti škaredě posmíval."
K: ,, Omluvil se mi a mě to stačí." Mery se usmála a pohladila ho po rameni.
M: ,, Já si taky myslím že to není nutný. Mirek se jistě poučil." přimluvila se Mery.
Ř: ,, Dobrá tedy. Vyřešeno, můžete jít."
Všichni se zvedli a šli si po svém. Mery s Kidem a Mirek s tátou šli k parkovišti."
Om: ,, Děkuju Vám oběma že jste to Mirkovy odpustili."
M: ,, Není za co. Já jsem ráda že se Kid naučil odpouštět."
K: ,, Mami. Ty už jsi zase nabourala do kontejneru." zasmál se Kid a i táta Mirka.
M: ,, No jo. Říkám že to stojí na špatným místě." vymluvila se zase. Pak všichni odjeli domů.David měl večer, přesněji v sedm večer zápas. Přišel o pár minut dřív k ringu převlečený na zápas. Majk tam už na něj čekal. A pár lidí okolo už se shromážďovalo.
Ma: ,, Čau Davide." usmál se na něj.
D: ,, Nazdar." řekl naštvaně a začal se protahovat.
Ma: ,, To jsi tak nabroušený kvůli Mery ?"
D: ,, Jo. Tvrdil jsi že máš vrchní sestru. Ale nějak jsi se zapomněl zmínit že se jedná o tvou neschopnou sestru."
Ma: ,, Není neschopná. Už vrchní dělala. Vzal si jí nebo si s ní rovnou vyrazil dveře ?"
D: ,, Vzal jsem jí, ale pod domluvou že když udělá jednu chybu tak okamžitě letí."
Ma: ,, Nechápu co to s tebou je. Takový jsi nebyl." šel si sednout na lavičku.
O pár minut později začal zápas. David po dlouhé době prohrál. Měl moncl pod okem, roztržený ret a obočí.
Ma: ,, Co jsi blbnul ?" nadával Davidovy Majk když seděl na ošetřovně. David si to ošetřoval sám.
D: ,, Proč ? Protože jsme se pohádali. Vadí mi to."
Ma: ,, Hele Davide. Chováš se jako hňup. Někdo ti to musel říct."
D: ,, Míša taky do mě hučí kvůli Mery. Majku, přece se nebudeme hádat kvůli žen..tvojí sestře. Sakra proč tu není nějaký doktor ?" nadával a hledal dezinfekci.
Ma: ,, Protože to nikdo nechce dělat za ty peníze."
D: ,, Tady je." konečně jí našel. ,, Takže všechno dobrý ?"
Ma: ,, Jasně. Ale zkus Mery trochu respektovat. Neměla to lehký."
D: ,, Pokusím se."Bude David Mery respektovat ?
ČTEŠ
Do ringu
RandomMery se stěhuje do Rubavy se svým synem Kidem za svým bratrem Majkem, který organizuje nelegální zápasy v boxu. David je jeden z boxerů, který ale mimo to je i primář urgentního příjmu.