Okurky s marmeládou

90 3 0
                                    

Majk zrovna domlouval další zápasy, když mu někdo řekl že v jeho kanceláři na něj čeká nějaká žena. Věděl že je to Nina a přišla si pro prachy. Hned za ní šel. Vtrhl dovnitř a zavřel za sebou dveře. Nina poznala že je zle.
N: ,, A..ah..ahoj." řekla nervózně.
Ma: ,, Co jsi to udělala ? Přeskočilo ti ?" začal na ní řvát místo pozdravu.
N: ,, Ponížil mě. Furt mě urážel. Chtěla jsem mu to pořádně vrátit. A taky se mi to podařilo. Kdyby jsi viděl jak ta blondýna brečela a proklínala ho." pustila se do vyprávění a nevěděla že jde o jeho ségru. ,,A ten..David..v životě jsem neviděla žádného chlapa takhle zničenýho. Ten se do tý svý Mery, teda teď už není jeho..úplně zblbnul." Majk si dal hlavu do dlaní. Až teď mu docházelo jak moc oběma ublížil a že David jeho sestru doopravdy miluje.
N: ,, Čekám na svých deset tisíc."
Ma: ,, Ani náhodu."
N: ,, Na něčem jsme se domluvili."
Ma: ,, Ty jsi to nedodržela, tak proč bych já měl něco dodržovat ?"
Nina se naštvala a uraženě odešla pryč.

Mery odcházela domů hned po tom co jí skončila služba. Ještě rychle v civilu vypisovala poslední papíry na příjmu.
L(Libuška): ,, Nashle, pane primáři."
David si všiml Mery a ta se na něj otočila. Oba se na sebe smutně a zlomeně dívali. Nepřáli si nic víc, než být spolu. Nakonec jejich oční kontakt David ukončil. Otočil se a mířil k sobě domů. Mery pár minut po něm. Přišla domů a dala si s Kidem večeři. Řekla mu, že jí David podvedl a tudíž se žádné stěhování nekoná. Byl z toho smutný a šel po večeři hned spát. Mery se dívala na televizi, ale dostala na něco chuť. Vytáhla si okurky a marmeládu. Nevěděla jak ji to napadlo, ale namočila kyselou okurku do marmelády.
M: ,, Mm..to je dobrý." poznamenala a ještě si asi další tři okurky dala. Pak šla konečně spát.

Hned ráno Mery běžela na záchod. Myslela si, že to má z toho jak včera večer snědla ty okurky s marmeládou. Ani nesnídala a napustila si jen sklenici vody.
K: ,, Mami, je ti dobře ? Jsi úplně bílá." vyděsil se Kid.
M: ,, Je mi dobře Kide, neboj." pousmála se a pomalu pila vodu.
K: ,, Ty nebudeš jíst ?"
M: ,, Ne, není mi dobře."
K: ,, Co ti je ?"
M: ,, Včera večer jsem se trochu přejedla, víš ? A tak mě teď bolí břicho, ale už je to lepší." nelhala, skutečně to bylo trochu lepší.

David šel v práci do automatu pro kafe. Vzal si ho a zrovna k automatu přišla i Mery.
D: ,, Ahoj."
M: ,, Ahoj." falešně se usmála. Do automatu naházela mince a zmáčkla si co chtěla.
D: ,, Jsi v pohodě ?" jemně že dotkl jejího ramene.
M: ,, Nesahej na mě." vyletěla hned a začala se vztekat. David se vylekal, věděl že ho teď nemá ráda, ale proč ta přehnaná reakce ?
D: ,, Je ti dobře ? Jsi celá.."
M: ,, Bílá. A né, není mi dobře. Ještě nějaké další otázky ?" odbila ho.
D: ,, Jestli ti je hodně špatně Mery, jdi domů."
M: ,, Vydržím to." vzala si kafe a chtěla se ho napít. David jí bedlivě pozoroval. Nezvládla to. Jakmile se Mery nadechla vůně kávy, udělalo se jí hrozně špatně. Vrazila Davidovy kelímek do ruky a běžela na záchod.

Co je Mery ? Půjde za ní David ?

Do ringu Kde žijí příběhy. Začni objevovat