Hlavně se neopij

93 5 1
                                    

David s Mery odešli domů. Kid byl v pokoji a Mery chystala večeři. David seděl u stolu, protože se tam nechtěl Mery motat a říkala, že to zvládne sama. Ale přece jenom vstal a šel k ní. I když se Mery snažila být potichu, David uslyšel její vzlyk. Chytl jí jemně za ramena a otočil si jí k sobě. Oči měla od pláče celé červené.
D: ,, Proč brečíš ? Kvůli Majkovy ?" Mery přikývla a rozbrečela se ještě víc.
M: ,, Já mám strach že se se mnou přestane bavit. Že mi neodpustí že s tebou chodím."
D: ,, Ale blbost. On se uklidní, uvidíš." obejmul jí. Mery se po chvíli uklidnila a všichni tři se společně navečereli.

Uběhli dva dny. Bylo odpoledne a David měl zápas, jako vždycky. Mery stála u dveří, ale dnes byla nervózní.
D: ,, Jdu do ringu." přišel k ní a dal jí pusu. Jenže viděl že není ve své kůži. ,, Co se děje ?"
M: ,, Mám strach aby se ti něco nestalo." řekla a div se nerozbrečela.
D: ,, Co blbneš Mery ? Však tam nejdu poprvý." zasmál se a pohladil Mery po tváři aby jí trochu uklidnil.
M: ,, Já nechci abych přišla i o tebe."
D: ,, Proč by jsi o mě měla přijít ?" nechápal David.
M: ,, Já nevím." rozbrečela se. David jí obejmul a zasmál se.
D: ,, Ty jsi trdlo. Slibuju, že si mi nic nestane, jo ? A nebreč."
Mery přikývla a David šel zápasit. Zápas vyhrál jen tak tak. Mery ošetřila prvního boxera a pak ošetřovala Davida.
M: ,, Podívej se jak jsi dopadl." vyčetla mu naštvaně.
D: ,, Normálně jako vždycky." odpověděl jí a nechápal jí. Mery ho doošetřila a David si jí pak posadil na klín. ,, Co se s tebou děje ?"
M: ,, Já nevím." začala brečet.
D: ,, Proč brečíš lásko ? Vždyť se nic neděje. Jsem celej, ale trošku dobitej jako obvykle."
M: ,, Já nevím proč brečím."
David si povzdechl. Obejmul jí pevně a hladil jí ve vlasech. Mery se ho držela jako klíště. Davidovy to vrtalo hlavou a nechápal proč se tak divně chová.
M: ,, Promiň." odtrhla se od něj po asi deseti minutách. ,, Jsem hrozná hysterka. Nevím co to se mnou je."
D: ,, Asi máš nějaký citlivý období, to se občas ženským děje, ne ?"
M: ,, Jseš blbej." praštila ho lehce do ramene.
D: ,, Už všechno dobrý ? Nebudeš už brečet ? Pak mi to trhá srdce."
M: ,, Nebudu."
D: ,, Tak pojď."
M: ,, Musíme na nákup a domů."
D: ,, Dobře."

David přijel s Mery z nákupu k nim domů. Začal mu zvonit mobil.
D: ,, To je Majk."
M: ,, Co může chtít ?"
David mu to vzal.
D: ,, No ?"
Ma: ,, Nechceš jít dneska na pivo do nonstopu ?"
D: ,, Jo, proč ne." divil se, ale byl rád, že ho to přešlo.
Ma: ,, Tak v osm, čau."
D: ,, Čau." zavěsil.
M: ,, Tak co ?"
D: ,, Chce jít se mnou do nonstopu na pivo."
M: ,, Vážně ?" rozzářily se jí oči. ,, Třeba ho to přešlo a chce se omluvit."
D: ,, Tak doufám že se pak omluví i tobě."
M: ,, Určitě. Hlavně se neopij."
D: ,, Dobře."

David se krátce před sedmou sebral a šel do nonstopu. Dorazil tam, ale Majk nikde. Sedl si ke stolu a čekal na něj. Po chvíli přišel.
Ma: ,, Čau." objednal si taky pivo a dva panáky.
D: ,, Čau."
Povídali si jako za starých časů, ale o vztahu Davida s Mery se nebavili. David byl rád aspoň za tohle.
Ma: ,, Na dej si." přisunul mu panáka.
D: ,, Ale jenom jednoho. Slíbil jsem Mery že se neopiju."
Ma: ,, Jasně." přikývl, ale jeho úmysli byli jiné. Opít ho. To se mu i skoro po hodině podařilo. David byl úplně opilý.
Ma: ,, Já už půjdu, čau." dal servírce peníze a nechal ho tam. David už se taky zvedal k odchodu, když se před něj postavila černovlasá žena, která doposud seděla sama na baru.
N: ,, Čau kocoure, nechceš mě na něco pozvat ?"
D: ,, Né..jdu..jdu..do..domů."
N: ,, Tak já tě doprovodím, ať někde neupadneš." usmála se. David zaplatil a odcházeli s Ninou.

Co se stane ?

Do ringu Kde žijí příběhy. Začni objevovat