S lůžkem odjeli. Mery stála k zemi jako přikovaná a ani se nehla.
D: ,, Kde je vrchní ?" začal se po ní shánět. Otočil se za sebe a uviděl jí. V očích měla slzy a tvářila se vystrašeně. Lucka se zmateně dívala na Mery a David k ní šel.
D: ,, Marie, co je vám ?" stoupl si naproti ní.
M: ,, Co ?" probrala se z transu. ,, Já..on.." ukázala směrem kudy před chvílí odváželi toho mrtvého muže. Nedořekla to. Uvědomila si že z toho může mít průser. Jenže cítila že David by to měl vědět. ,, Ten může je z boxu..já.."
D: ,, Tady ne." šeptl. ,, Jdeme ke mě."
David tam s Mery rychle došli. Jakmile za sebou zavřeli dveře, Mery popadla hysterie.
M: ,, Ten muž včera boxoval. Proto byl tak domlácený."
D: ,, Jak to víte ?"
M: ,, Dělala jsem tam doktora."
D: ,, Cože ?"
M: ,, Přitáhl ho tam Majk. Prohmatala jsem mu ty žebra protože se mi to nezdálo. Řekla jsem mu že má nejspíš nějaký zlomený a aby šel na urgent než si tím propíchne plíci, ale nechtěl."
D: ,, Měla jste ho přivézt sem. A vůbec, co si hrajete na doktora ? Jste obyčejná zdravotní sestra, nebo nevšiml jsem si že by jste za tu dobu co jste tady vystudovala medicínu." byl naštvaný.
M: ,, Já vím, byla to chyba, ale to jsem ho sem měla dotáhnout násilím ?" rozbrečela se. ,, Kvůli mě umřel."
D: ,, Vy jste..fakt.." pohled na zlomenou Mery mu zabraňoval být hnusný. ,, Není to vaše vina. Ano ? Nemůžete za to že vás neposlechl."
M: ,, To myslíte vážně ?"
D: ,, Jo..jo. Tak a teď se běžte vysmrkat a hurá do práce. A nechci vidět žádný slzy. Jasný ?"
M: ,, Děkuju." usmála se na něj. Otřela si slzy a rychle odešla.David i když po službě neměl zápas, šel za Majkem do staré haly kde byl každý den. Vešel zadem a hned po pár krocích na chodbě potkal Majka.
D: ,, Čau."
Ma: ,, Nazdar, co tu děláš ? Dneska nemáš zápas."
D: ,, Ty jsi nechal Mery aby dělala doktora ?"
Ma: ,, Jo, no a co ?"
D: ,, Včera tu ošetřovala nějakýho chlapa se zlomenýma žebrama."
Ma: ,, Jo, Radka. To vím."
D: ,, Tak dneska ráno ho přivezli na urgent. Nepřežil to. Stalo se to co mu Mery řekla."
Ma: ,, Panebože."
D: ,, Jo, přesně. A je ti jasný že to může odnést Mery jestli někomu vyžvanil že ho ošetřovala ?"
Ma: ,, To snad ne."
D: ,, Modli se. Celý je to tvoje vina. Ty jsi jí sem neměl brát. Ona není doktor ale sestra. Chápeš že z toho může mít průser ?" rozčiloval se a křičel.
Majk ho chvíli pozoroval a pak se začal smát. David se na něj nechápavě díval.
D: ,, Můžeš mi říct proč se směješ ?"
Ma: ,, Ještě před pár dny by jsi udělal cokoliv aby měla průser a ty jí mohl vyhodit. A teď to spíš vypadá že máš strach aby se ho neměla. A říkáš jí Mery."
D: ,, To není pravda."
Ma: ,, Ty jsi se snad zamiloval do mojí ségry nebo co ?" smál se dál.
D: ,, Jsi pitomec. Ne !" naštvaně se otočil a vypadl.David další ráno v práci šel hned za Mery. Potřeboval s ní probrat rozpis služeb. Na jejím místě ale seděla jiná sestra.
D: ,, Kde je vrchní sestra ?" přistoupil k sestře.
M: ,, Volala že se zdrží, říkala že.."
D: ,, Pak jí řekněte ať se za mnou staví." a odešel zpátky do své primářovny.Vyhodí David Mery za to že přišla pozdě ?"
ČTEŠ
Do ringu
RandomMery se stěhuje do Rubavy se svým synem Kidem za svým bratrem Majkem, který organizuje nelegální zápasy v boxu. David je jeden z boxerů, který ale mimo to je i primář urgentního příjmu.