Uběhl měsíc. David Kida učí chvaty a občas i u nich přespí. Jenom Kid ví že jsou spolu. Jinak to všude Dary tají. Daří se jim to i před Majkem.
Je ráno, Mery před chvílí přišla do práce. David u nich nespal, protože byl včera s Matym v Depotu na pivě. Přišla o trošku dřív aby za ním mohla na chvíli jít. Vešla potichu dovnitř. Viděla Davida u skříně jenom v bílých kalhotách a vrch ještě neměl. Zavřela dveře a potichu se za ním připlížila. Zezadu ho obejmula kolem pasu.
M: ,, Co je to tu za fešáka ?
D: ,, Fuj..já jsem se hrozně lekl." zasmál se a otočil se k Mery. Dali si dlouhou pusu. ,,Proč tu jsi tak brzo ?"
M: ,, Chtěla jsem tě vidět. Pak už nebude čas."
D: ,, Chyběl jsem ti ?" zasmál se.
M: ,, Jasně že jsi mi chyběl. To jsou mi otázky." zasmála se taky.
D: ,, Ty mě taky." dali si znova pusu a pevně se obejmuli. ,, Miluju tě." zašeptal jí do ucha.
M: ,, Já tebe taky." usmívala se zamilovaně. ,, Začala jsem si zvykat, že usínám vedle tebe a teď jsem tě tam neměla."
D: ,, Já jestli chceš a..není to na tebe brzo..tak.." byl hodně nejistý a zastavil se.
M: ,, Co ?" pohladila ho po ruce aby mu dodala odvahu. David se nadechl a pokračoval.
D: ,, Nastěhujte se ke mně. Budete se mít dobře. Mám velký barák se zahradou a jsem tam sám."
M: ,, Tak jo."
D: ,, Fakt ?" rozzářily se mu oči.
M: ,, Za mě jo, ale ještě se musím zeptat Kida. Nemůžu ho k ničemu nutit."
D: ,, Tak snad bude chtít a měl by to blíž do školy."
M: ,, Uvidíme, navrhnu mu to večer."
D: ,, Jo, ale je ti jasný že to tím pádem praskne ?"
M: ,, Jo, to už neutajíme. Hlavně né před Majkem."
D: ,, Už bych mu to řekl. Je to můj kámoš a nechci mu lhát."
M: ,, Já taky ne. Už musím do práce."
D: ,, Jo, já taky musím začít něco dělat. Pa." dali si pusu a šli si po své práci.Večer Mery přišla domů. Bez Davida. Měl těžký případ. Mrzelo jí to. Odemkla dveře baráku a uslyšela Kida s Majkem.
M: ,, Ahoj." vešla za nima do kuchyně.
Ma: ,, Čau ségra."
K: ,, Ahoj mami."
M: ,, Co tu děláš ?" podívala se na Majka.
Ma: ,, Přišel jsem na večeři."
M: ,, Jsem tak unavená že bude maximálně chleba s máslem a šunkou."
Ma: ,, Na to jsem myslel a objednal nám všem čínu." ukázal na tři plastové krabičky na kuchyňské lince. Každý si vzal jednu a společně se najedli. Po večeři Majk odešel domů.
K: ,, Ještě že jsi nepřišla s Davidem."
M: ,, No to jo."
K: ,, Snažil jsem se ti napsat. Ale pořád stál vedle mě a viděl by co ti píšu."
M: ,, Nevadí. Stejnak půjdeme za chvíli s pravdou ven. A když už jsme u toho, máme na tebe s Davidem otázku."Bude Kid chtít bydlet u Davida ? A řeknou to Dary Majkovy, nebo to praskne dřív než mu stihnout říct ?
ČTEŠ
Do ringu
RandomMery se stěhuje do Rubavy se svým synem Kidem za svým bratrem Majkem, který organizuje nelegální zápasy v boxu. David je jeden z boxerů, který ale mimo to je i primář urgentního příjmu.