Patříte k sobě

97 2 0
                                    

David na pár sekund strnul, ale pak se vzpamatoval. Oba kelímky vyhodil do koše a šel rychle za Mery na záchod. Uslyšel z kabinky jak zvracela. Po chvíli přestala.
D: ,, Mery ? Jsi v pohodě ?" zaklepal na dveře kabinky.
M: ,, Nejsem." řekla plačtivě. David opatrně otevřel dveře. Mery seděla na zemi a brečela. David se už neodvážil se jí znova dotknout a tak si k ní jen čupnul.
D: ,, Co ti je, zvracíš a jsi podrá.." ani to nemusel doříct a jako správný doktor si to dal dohromady. Mery se zasekla a vypadala, že jí to taky došlo.
D: ,, Jsi těhotná ?" zeptal se jí.
M: ,, Asi..asi jo." přikývla a začala si otírat slzy.
D: ,, To je..skvělý." usmíval se.
M: ,, Ano, super. Budu matka samoživitelka." zvedla se a David jí následoval.
D: ,, Nebudeš. Sakra Mery, já tě miluju. Ty mě taky a čekáme spolu dítě."
M: ,, Ale ty jsi mě podvedl."
D: ,, Mery.." chytil jí jemně za ruce a byl rád, že tentokrát neucukla. ,, Trápíš mě, sebe a pak i to malý. Já už v životě nebudu pít, i když jsem si jistej, že k ničemu s tou ženskou nedošlo."
Mery mlčela a přemýšlela. Toho David využil. Chytil za tváře a dal jí pusu. Doufal, že jí tím obměkčí a budou zase spolu. Mery mu pusu vrátila a odtáhla se od něj. Obejmula ho a David jí hned taky.
M: ,, Budeme zase spolu ?" zašeptala.
D: ,, Jo, budeme." dal jí pusu do vlasů. Ještě chvíli se objímali, oba měli na tváři zamilovaný výraz, ale pak se odtrhli a šli každý po své práci.

L: ,, Takže jsi s Davidem ?" vyzvídala Lucka na konci směny u ní v kanceláři.
M: ,, Jo, odpustila jsem mu."
L: ,, To je dobře. Patříte k sobě."
M: ,, A taky jsem s ním asi těhotná."
L: ,, Cože ?" vykřikla Lucka nadšeně.
M: ,, Pšt. Nekřič a opovaž se to někomu vykecat."
L: ,, Jsem jako hrob." zasmáli se obě. ,, Tak já už půjdu domů, čau."
Lucka odešla a Mery se začala převlíkat. Když si oblíkala tričko, zezadu jí obejmuli něčí silné ruce a ledové ruce. Poznala že jde o Davida a ten jí začal líbat na krku.
M: ,, Daví.." smála se a David své ruce přemístil na břicho.
D: ,, Těším se."
M: ,, Já taky." otočila se a dala mu pusu.
D: ,, Jak to teď bude ? Nastěhujete se s Kidem ke mě?"
M: ,, Nejdřív mu musím říct, že jsme zase spolu. Nechceš jít k nám a že by jsme mu to řekli společně ?"
D: ,, Tak jo." přikývl. ,, A promiň, jestli na tebe tlačím."
M: ,, Netlačíš."

Mery už odemykala dveře bytu a v tom s Davidem zaslechli rozhovor Kida s Majkem.
K: ,, David mě zklamal. Myslel jsem že má rád mě i mámu." potichu se vyzuli a šli poslouchat ke dveřím obýváku. ,, A pak jí opilej podvede. Já to nechápu. Kdyby jí miloval, tak to přece neudělá. Chtěl jsem se ho i zeptat, jestli mu nemůžu říkat tati." měl hrozně smutný hlas.
Ma: ,, David nic neudělal." povzdechl si.
K: ,, Jak to víš ?" zajímal se a David a Mery se na sebe nechápavě podívali.
Ma: ,, Chtěl jsem je dostat od sebe. A tak jsem se s jednou ženskou domluvil, že ho opiju a odejdu. Ona ho pak odvede domů a narafičí to jako že tam někoho měl. Jenže ta ženská mě neposlechla, chtěla se Davidovy pomstít, protože se s ní nechtěl vypsat a urážel jí."
K: ,, Ale proč jsi to udělal ?"
Ma: ,, Nevím, asi mi přeskočilo."
K: ,, Musíš to mámě říct. Vždyť ona se úplně trápí a David nic neudělal."
V tom se otevřely do obýváku a dovnitř vešla Mery s Davidem. Kid s Majkem se na ně podívali.
K: ,, Davide." vyskočil nadšeně z gauče. ,,Mami, David tě nepodvedl."
M: ,, Slyšela jsem to. Všechno."
Kid obejmul Davida a on jeho. Majk se na ně jen smutně díval.
Ma: ,, Omlouvám se. Všem třem."
M: ,, Vypadni." řekla Mery klidně.
Majk sklopil hlavu a odešel.

Jak to bude dál ? Usmíří se Mery s Majkem ?

Do ringu Kde žijí příběhy. Začni objevovat