Sebevražedné myšlenky

94 3 0
                                    

Mery se na urgent vplížila aby si jí nikdo nevšiml. Rychle odemkla primářovnu a vešla do ní. Zamkla za sebou, všude byla tma. Došla k Davidovy ve tmě. Byl zakrytý až po krk.
M: ,, Mám někoho zavolat ?" dívala se na něj smutně.
D: ,, Ne." špitl. ,, Promiň že..jsem tě.."
M: ,, To nevadí." nevěděla proč to dělá. Chytla ho za ruku.
D: ,, Mám sebevražedné myšlenky a..nechci.."
M: ,, Já na tebe dohlídnu." přerušila ho. David už byl potichu a jen si užíval že ho Mery drží za ruku. Díky tomu vytěsnil ty špatné myšlenky. David poznal na Mery že je unavená. Pustil Mery ruku a krkolomně vstal.
M: ,, Chceš jít na záchod ?" zmateně se na něj dívala. Netušila co chce udělat. David rozložil gauč aby se tam vešli oba a lehl si ke zdi. Mery si lehla na druhou půlku. David se k ní přišoupl a hodil na ní půlku deky. Byla velká, takže to nebyl problém.
M: ,, Vyděsil jsi mě." řekla tiše. David chytl Mery za ruku a špitl tiché děkuji. Zavřel oči a usnul. Pár minut po něm Mery.

Ráno se Mery probudila první. Pořád se drželi za ruce. Usmála se a pustila jeho ruku. Dala mu pusu na tvář a rychle šla domů než se Kid probudí.
Když otevřela dveře od domu, Kid na ní  čekal hned v předsíni.
K: ,, Mami ? Kde jsi byla ?"
M: ,, Ehm..šla jsem do práce dřív. Zapomněla jsem ti to říct. Jen jsem se pro něco vrátila."
K: ,, A proč máš na sobě to samý oblečení co včera?"
Mery už neměla žádnou výmluvu. Beze slov zalezla do koupelny se převlíct. Nachystala Kidovy snídani a svačinu do školy a rychle šla do práce zpět. Cestou se zastavila v pekárně a koupila Davidovy něco k jídlu kdyby měl už hlad. V práci se převlíkla a vydala se do primářovny. Potichu vešla.
M: ,, Ty už nespíš ?" klekla si s k němu.
D: ,, No, nespím."
M: ,, Je ti líp ?"
D: ,, O hodně. Děkuju."
M: ,, Není za co. Tady máš kdyby jsi měl náhodou hlad. Podala mu sáček s koblihy.
D: ,, Mám hrozný hlad. Jsi fakt hodná."
M: ,, Už půjdu. Musím dělat."
D: ,, Jasně, děkuju."

Den utekl rychle. Majk se domluvil s Davidem že zítra bude mít odpoledne zápas. Momentálně sedí Mery, Majk a Kid u stolu a večeří. Mery pozvala Majka na večeři. Všechno probíhalo v klidu, dokud se Kid neozval.
K: ,, Máma mě tu nechala včera večer samotného." stěžoval si.
M: ,, Je ti dvanáct, skoro třináct. Tak si nestěžuj."
Ma: ,, Měla jsi noční ?"
K: ,, Neměla. Podle mě má máma chlapa." usoudil. Prázdný talíř dal do dřezu a odešel do pokoje.
Ma: ,, Kdo to je ?"

Řekne mu Mery že byla v noci s Davidem ?

Do ringu Kde žijí příběhy. Začni objevovat