Mery přišla domů a hned za ní do chodby přišel Kid.
K: ,, Kde je strejda Majk ?"
M: ,, Dneska nepřijde, pohádali jsme se. Ale neboj, my se zase usmíříme a přijde sem."
K: ,, Fakt ?"
M: ,, Jo."
K: ,, A proč jste se pohádali ?"
M: ,, Zkouší mi kecat do toho co mám a nemám dělat."
K: ,, Aha. Ale to ty mě děláš taky." zasmál se.
M: ,, Ale já jsem tvoje máma a ty ještě dítě." usmála jsem se.
K: ,, Jo a ještě ti chci říct že by mi nevadilo kdyby jsi si našla někoho mami. Jenom aby mě měl aspoň trochu rád."
M: ,, Chybí ti mít tátu, viď?"
Kid smutně přikývl.
M: ,, Zatím nikoho nemám Kide. Ale máš mě a spousta dětí to tak má že má jenom jednoho rodiče."
K: ,, Já vím a jsem rád že mám aspoň tebe mami." obejmuli se a pak chystali večeři.Uběhli čtyři dny. Mery se s Majkem samozřejmě usmířila. Mery seděla na příjmu a připravovala si všechny papíry co jí David musí podepsat.
M: ,, Péťo, pohlídáš to tady na chvilinku ?" otočila se na ní a papíry dala do složky.
P: ,, Jo, jasně." sedla si na její místo. Mery si vzala složku a šla k Davidovy.David si studoval složku jednoho pacienta a dovnitř mu najednou vstoupila Mery.
M: ,, Ahoj Davide, potřebuju tvoje podpisy." zavřela za sebou dveře.
D: ,, No super." řekl ironicky.
M: ,, Jednou jsi primář, tak musíš."
D: ,, To mi vždycky říkala i Míša." řekl David a vzal si do ruky propisku. Vše podepsal a pak jí složky vrátil.
M: ,, Všechno, pro dnešek máš klid."
D: ,, Nemám, Maty dostal nějakýho chlapa s těžkým onemocněním srdce a chce mě k tomu na sál. Takže musím."
M: ,, Mám vám zamluvit sál?"
D: ,, Jo, děkuju, budeš hodná."
M: ,, To je fajn, že už nejsem ta hloupá slepice." sladce se na něj usmála.
D: ,, Jsem nevěděl jaká ve skutečnosti jsi."
M: ,, A jaká jsem ?" opřela se o stůl a čekala na odpověď.
D: ,, Hodná, chytrá, citlivá ale dokážeš i všechny okolo seřvat." oba se zasmáli.
M: ,, To ty taky."
D: ,, A taky jsi.." vstal a stáli naproti sobě. ,, Nád.."
Mat(Maty): ,, Davide potřebuju tě..pardon."
Rychle se od sebe oddělili. Mery vzala svoje složky.
Ma: ,, Omlouvám se, ten chlap se horší a potřebuje operaci."
M: ,, Ten sál vám hned zařídím." rychle odešla na příjem.
Ma: ,, Ty máš něco s.."
D: ,, Neřeš to a pojď jdem operovat." rychle ho strkal ze dveří aby se vyhnul nepříjemným dotazům.
ČTEŠ
Do ringu
RandomMery se stěhuje do Rubavy se svým synem Kidem za svým bratrem Majkem, který organizuje nelegální zápasy v boxu. David je jeden z boxerů, který ale mimo to je i primář urgentního příjmu.