Neměl nás rád

86 3 0
                                    

J: ,, Mám důkazy." mávala jí s fotkami před obličejem.
M: ,, Jaký důkazy?"
J: ,, Alešek tě nemiloval."
M: ,, Jasně." řekla ironicky. Jana jí podala fotky a Mery si je začala prohlížet. Těch fotek bylo pět a na všech byl Aleš s nějakou ženou a líbali se.
M: ,, Jak..jak jsi k nim přišla."
J: ,, Fotil je jeden můj známý. Dal mi to až teď." Mery se do očí nahrnuli slzy. Aleše tolik milovala a on jí přitom podváděl. Hodila po Janě fotky a zavřela za ní dveře.
K: ,, Byl to hajzl." ozval se Kid za Mery.
M: ,, Takhle nemluv a neposlouchej cizí rozhovory."
K: ,, Neměl nás rád když si našel jinou ženskou."
M: ,, Tebe možná jo. Mě ale ne." obejmula Kida a rozbrečela se.
K: ,, Podepíšeš mi tu žákovskou?"
Mery přikývla, otřela si slzy a šla s ním do kuchyně.
M: ,, Co to je ?" byla naštvaná když si četla poznámku že vyrušoval při hodině.
K: ,, Ten idiot Filip furt na mě mluvil. Já mu jenom řekl ať mě nechá být. Jenže učitelka viděla jak kecám jenom já a dala mi pětku."
M: ,, Bože Kide." podepsala mu to, on si jí odnesl a pak šel do pokoje spát.

Druhý den ráno Mery přišla do práce a hned jak se převlíkla do munduru, tak šla za Davidem do primářovny. Zaklepala a otevřela dveře.
M: ,, Ahoj." rozpačitě vešla.
D: ,, Č..čau." řekl a Mery se usmála když viděla jak je David nervózní víc než ona.
M: ,,Jen.." zavřela za sebou dveře.
D: ,, Co ?" vstal z primářského křesla a šel pomalu k ní.
M: ,, Děkuju za ty růže." začervenala se.
D: ,, To je poděkování za tu pomoc s atakou."
M: ,, To nic nebylo."
D: ,, Ale jo.." stáli pár centimetrů naproti sobě. ,, Mohla jsi mě klidně nahlásit a já mohl skončit. Neudělala jsi to. Navíc jsi se o mě starala aby na to nikdo nepřišel a já neumřel hlady."
M: ,, Co když jsem to udělala jenom proto aby jsi si si to s tou výpovědí zase rychle nerozmyslel ?"
D: ,, Co..cože ?" zpanikařil.
M: ,, V klidu, dělám si srandu." zasmála se a bylo vidět jak se Davidovy ulevilo.
D: ,, Tak děkuju že jsi to udělala." řekl a usmál se na ní.
M: ,, Není za co. Až budeš potřebovat, udělám to znovu. A nechci ti do toho kecat ale měl by jsi začít brát léky."
David okamžitě záporně zakýval hlavou. Mery jen pokrčila rameny a odešla.

Mery se s Luckou hodně skamarádili. Na příjmu si k ní sedla a bavili se.
L: ,, Co máš s primářem ?"
M: ,, Nic." usmála se.
L: ,, Před chvíli si od něj vycházela."
M: ,, Něco jsem s ním řešila."
L: ,, Jo, a co ?"
M: ,, Ježiš jdi si po svý práci." zasmáli se obě.
L: ,, Dobře, měním téma. Nějakej chlap na obzoru ?"
M: ,, Ne. Víš co jsem se včera dozvěděla ?" smutně si povzdechla a Lucka napjatě poslouchala s čím příjde. ,, Tchýně přišla včera a fotkama na kterých se Aleš líbal s nějakou ženskou. Parchant jeden."
L: ,, Kašli na to. Už s tím stejnak nic neuděláš."
M: ,, To máš pravdu." uznala Mery.

Odpoledne po třetí hodině odešli Mery osetřovat raněné po boxu a David tam zápasit. Každý sám a nevědomky o tom druhém.

Potkají se tam ? A při jaké příležitosti by mohli ?

Do ringu Kde žijí příběhy. Začni objevovat