K: ,, Jakou ?"
M: ,, David bydlí sám ve velkém baráku se zahradou. A napadlo ho jestli by jsme se k němu nepřestěhovali. Měl by jsi to blíž do školy."
K: ,, A ty jsi souhlasila ?"
M: ,, Jo. Ale konečné rozhodnutí je na tobě."
K: ,, Tak jo." přikývl s úsměvem. ,, Nemám s tím problém ale dej mi prosím aspoň dva týdny abych se s tím srovnal."
M: ,, Dobře." souhlasila.
K: ,, Jdu spát. Dobrou."
M: ,, Dobrou."Uběhl týden. David zase boxoval a Mery stála jako vždycky vedle Majka a dívala se na něj. To se samozřejmě Majkovy nelíbilo.
Ma: ,, Peněz už máš dost. Tak jsem chodit nemusíš."
M: ,, Je to skvělá příležitost, jak si vydělat tolik peněz za pár ošetření."
Ma: ,, A taky příležitost čumět na Davida, že ?"
M: ,, Už zase ?" otočila a na něj. ,, Dej už s tím pokoj."
Ma: ,, Chci tě před ním jenom chránit."
M: ,, Nemusíš. Nejsem malá holka." odsekla mu. Majk chtěl něco říct, ale ozval se veliký jásot. David vyhrál zápas. Mery si hned vzala na ošetření toho prvního. David zatím čekal venku před dveřmi. Po chvíli uslyšel mužský křik z ošetřovny. Okamžitě tam vtrhl.
D: ,, Co se děje ?"
Mery držela muži ruce za zádama tak pevně až se kroutil bolestí.
M: ,, Naposled co jsi mě osahával. Rozumíme si ?"
Mu: ,, Jo, pusť mě."
Mery ho pustila.
M: ,, Jseš ošetřený tak vypadni." vyhodila ho Mery. David ho sjel nepříjemným pohledem. Zavřel za ním dveře a šel k Mery.
D: ,, Není ti nic ?"
M: ,, Ne. Dvakrát na mě sáhl a potřetí mi už došla trpělivost."
D: ,, Asi se tě začnu bát." zasmál se a chytl jí za boky.
M: ,, Mě se bát nemusíš." dala mu ruce za krk a usmívali se na sebe. Dali si pusu a pak ho Mery ošetřila.
D: ,, To bylo rychlý." řekl když skončila.
M: ,, Nejsi tak dobitej jak tam ten."
D: ,, Pojď za mnou." natáhl k ní ruce. Mery si mu sedla na klín a začali se líbat. Někdo zaklepal a otevřel dveře. Nestihli vůbec zareagovat.
Ma: ,, Mery už jsi.." zasekl se když je viděl. Oba rychle vstali. ,, Vy jste jako spolu ?"
M: ,, Jo, jsme." přiznala.
D: ,, Milujeme se." chytil Mery za ruku.
Majk se tvářil nenávistně.
M: ,, Brácha, prosím, respektuj to. Nechci o tebe přijít jenom protože chodím s tvým kamarádem."
Ma: ,, To už není můj kamarád." naštvaně odešel. Zavřel se do své pracovny. Přemýšlel jak se dostat od sebe. A nakonec na něco skutečně přišel. Vytočil Ninu, jeho kamarádku protože potřeboval od ní pomoct.Co Majk vymyslel ?
ČTEŠ
Do ringu
RandomMery se stěhuje do Rubavy se svým synem Kidem za svým bratrem Majkem, který organizuje nelegální zápasy v boxu. David je jeden z boxerů, který ale mimo to je i primář urgentního příjmu.