Mery neseděla na příjmu jako obvykle. To Davida trošku vylekalo.
D: ,, Kde je Mery ?" vyděšeně se ptal Petry.
P: ,, Odběhla na záchod. Bylo jí špatně. Asi něco špatného snědla." pokrčila rameny a dal se věnovala práci, kterou obvykle dělá Mery. Úplně zapomněl na to, že vedle něj stojí Kid a rozběhl se za ní na záchod. Mery stála u umyvadla a vyplachovala si ústa.
D: ,, Miláčku ? Jak ti je ?"
M: ,, Jak jsem se vyzvracela, tak je to lepší."
D: ,, Nechceš jít domů ?"
M: ,, Služba mi končí asi za tři hodiny. To zvládnu. Co ten Kid ve škole ?"
D: ,, Bránil holku před šikanou, ale vypadá hůř jak ten kluk. Ten kluk bude mít podmíněné vyloučení a dutku ředitele školy. Náš syn nic. Čeká na nás na urgentu."
M: ,, To je do..počkat ty jsi řekl náš syn ?"
D: ,, Jo. Začal mi říkat tati, ale sám od sebe. Tak jsem myslel..promiň jestli ti to vadí, ale.."
M: ,, Klid..zastav." zasmála se a chytla ho za ruku. ,, Nevadí, jsem ráda že jste si až tak sedli. Konečně mám rodinu po které jsem toužila."
D: ,, Cítím se jako by to byl náš syn, i když můj není. Děkuju za to že to ty jsi mi dala rodinu." položil jí pomalu ruku na břicho. Začal jí po něm hladit. Mery se začali lesknout oči.
D: ,, Snad nebudeš brečet." zasmál se. Mery ho obejmula.
M: ,, Musíme za Kidem." odtáhla se po chvíli a vydali se za ním. Cestou ale potkali Lucku.
L: ,, Mery, Kid ze mě vytáhl kilo a šel do bufetu." stěžovala si jí.
M: ,, Já ti to pak dám. Promiň." omlouvala se a David se uchechtl.Šli jsme za ním do bufetu, kde už seděl u stolu a ládoval se třema chlebíčkama.
M: ,, Ahoj." usmála se na něj a sedla si naproti něj. David seděl tak že z jedné strany měl Mery a z té druhé Kida.
M: ,, My ti musíme něco říct." řekla Kidovy s úsměvem a podívala se na Davida. Ten jí chytil za ruku a stiskl jí aby jí dodal odvahu.
K: ,, Co ?" řekl a odsunul prázdnej talíř bokem. Jakmile dožvýkal poslední sousto tak to na něj vybalil.
D: ,, Budeš mít sourozence."
K: ,, To jako..že jsi těhotná mami ?"
M: ,, Jo, jsem."
K: ,, Jo, budeme rodina." zajásal Kid. ,,Budete mě mít pořád rádi, že jo ?"
D: ,, Samozřejmě."
M: ,, Oba vás máme rádi stejně už teď. "
K: ,, Tak jo. Já bych chtěl bráchu."
D: ,, Já bych chtěl holku."
M: ,, Mě je to jedno." usmála se a začala se hladit po břiše. Bylo jí jedno kolik lidí to vidí, prostě byla šťastná a užívala si to.Předposlední část 😊
Usmíří se Mery s Majkem ?
Budou mít Dary holku nebo kluka ?
ČTEŠ
Do ringu
RandomMery se stěhuje do Rubavy se svým synem Kidem za svým bratrem Majkem, který organizuje nelegální zápasy v boxu. David je jeden z boxerů, který ale mimo to je i primář urgentního příjmu.