Mery si stoupla vedle Majka. Zápas začal a ona ho zaujatě pozorovala. David měl zápas s nějakým hodně mladým klukem. David vyhrával, ale stalo se přesně to co posledně. David dostal pěstí do čelisti a zase spadl. Nezvedal se.
R: ,, Je tu doktor ?" zakřičel rozhodčí a pozastavil zápas.
Mery bez váhání vběhla do ringu a sklonila se nad Davida. Zrovna se začal probírat.
M: ,, Jseš v pohodě ?"
D: ,, Jasně. Poslední dobou se mi nějak nedaří."
Mery ignorovala jeho slova. Byla úplně mimo. V očích jí David viděl zase strach.
M: ,, Nechceš to vzdát ?"
D: ,, Ne, už jsem ti říkal že se nevzdávám." pomalu vstal a Mery taky.
M: ,, Zvládneš ho ?"
D: ,, Jasně. Věř mi." usmál se na ní a jemně jí pohladil po ruce. Mery mlčky přikývla a vrátila se za Majkem. Za deset minut byl konec a David skutečně vyhrál.Mery ošetřila toho mladého kluka a pak přišel na řadu David.
M: ,, Sedni." ukázala na židli a už si stříkala tampónek dezinfekcí. Sedl a začal mu ošetřovat roztrhlý obočí. ,, Máš štěstí, není to na šití."
D: ,, Tak super."
M: ,, A máš pět dní zase útrum."
D: ,, To už tak super není."
M: ,, To vydržíš." řekla a tampónek odložila. Jak David seděl na stole tak Mery si stoupla až úplně k němu a začala mu zase hledat vzadu na hlavě bouli. ,, Není to na šití."
David jí položil ruce na zadek. Už zase se na sebe přitrouble zamilovaně dívali. Dala mu ruce za krk.
D: ,, Jsi nádherná."
M: ,, Ty taky nejsi k zahození."
Oba se zasmáli, ale pak na sebe zase jen koukali.
D: ,, Dáš mi pusu ?"Mery mu dala bez váhání pusu na tvář.
D: ,, Na tvář. A co takhle přejít na další level ?"
M: ,, A to je jakej level ?" jejich obličeje byli k sobě stále blíž a blíž.
D: ,, Tenhle." chytl jí jemně za bradu a dali si pusu. Jenže oba nějak nemohli přestat a přešlo to v líbačku. Mery si na něj sedla obkročmo. Tak tam tak seděli, objímali se a líbali se.
M: ,, Musím už domů. Kid na mě čeká s večeří."
D: ,, Tak jo. Dáš mi ještě jednu pusu ?"
Mery mu jí dala, obejmula ho a pak z něj slezla.
D: ,, Zítra máš službu ?"
M: ,, Noční."
D: ,, Já čtyřiadvacítku od rána."
M: ,, Já ti jí nepsala."
D: ,, Já vím. Růžičková říkala, že nechce tu noční, protože má nějakou akcičku s mamá. Tak jsem to vzal já."
M: ,, Tak já se budu těšit. Ahoj." odešla domů.Další den ráno byla sobota. Byl pátek. Kid skončil ve škole dřív, ale místo domů mířil do nemocnice. Byl zase domlacený a tak doufal, že tam bude David.
Co se Kidovy stalo ?
ČTEŠ
Do ringu
RandomMery se stěhuje do Rubavy se svým synem Kidem za svým bratrem Majkem, který organizuje nelegální zápasy v boxu. David je jeden z boxerů, který ale mimo to je i primář urgentního příjmu.