09 Četvrtak

230 15 1
                                    

„Prije nego mi kažeš zašto mi vjeruješ, mogu li te nešto pitati?"

Andrej mi ne odgovara odmah. Njegove smeđe oči me intenzivno promatraju preko stola kao da iza mog pitanja postoji skriven motiv. „Pitaj."

„Zašto ne vjeruješ majci?"

Na jedan maleni djelić sekunde pogled mu je ledeno-hladan, ali se odmah potom opušta. „Zato što smo ju tata i ja zatekli s ljubavnikom usred dnevne sobe kada smo se odlučili dva dana ranije vratiti od bake i djeda. Nemoj me krivo shvatiti," postavlja laktove za stol. „Volim svoju majku, ali joj više ne vjerujem."

Opuštam ramena, sklapajući dlanove u krilu.

Andrej otpija dva gutljaja Toro Loco Tempranillo crnog vina iz 2011. godine i vraća čašu na stol pored praznih tanjura. Pogled mu leti preko moje crne haljine s jednim rukavom.

Sada i ja podižem laktove na stol; susrećem njegov pogled. „Razumijem te," govorim mu. „A sada mi objasni zašto meni vjeruješ?"

Pomiče ruke preko stola i dlanovima prekriva moje. „Zato što osoba koja daje sve od sebe za svoju sestru nema vremena za laži i spletke."

Udišem duboko; ne nalazim smisao u njegovim riječima, ali jedan dio mene to prihvaća kao najlogičnije objašnjenje.

„Onda," još uvijek svojim rukama prekriva moje, „hoću li dobiti svoj odgovor na pitanje o čemu razmišljaš dok sam pored tebe?"

Svjesna sam njegova dodira i više nego što bih to trebala biti. Unutar mene se oslobađa neka vrsta energije koju mogu opisati samo kao požudu.

Želim ga svime, a znam da mi to nije pametno.

Ne razmišljam bistro zbog vina.

Ne smijem mu reći što mi je na pameti jer je odgovor: on.

„Mislim o tome koliko si naočit kao osoba i koliko si predan svom stažiranju. Mislim kako je lijepo od tebe što si izjurio iz stana kada je zdravstveno stanje tvoje sestre bilo u pitanju," ponovno susrećem njegov pogled. „Mislim kako bi rijetki to učinili bez da prvo nešto obuju na noge."

Andrej se osmjehne i ne mogu si pomoći kada vidim te savršeno ravne bijele zube jer se pitam zašto moji nisu savršeni poput njegovih.

„Mislim o broju deset i pitam se kada ćeš mi reći što je to napornije od stažiranja jer smo se već dosta puta vidjeli."

Osmijeh mu polako jenjava, a onaj vedri pogled postaje mračniji. Spušta ga preko mojih usana na vrat i nastavlja kliziti na otkriveno rame.

Kulturno se nakašljem.

Andrejov mračni pogled je još mračniji; ne želi me ništa manje nego ja želim njega.

Nakratko zažmirim i pokušavam se sabrati.

Uspijeva mi.

Vidim Andreja s lagano rastvorenim usnama kako ponovno promatra moje.

„Hvala na večeri," uspijevam progovoriti.

Brojku deset ostavljam za neki drugi put jer bi bilo preopasno za nas oboje nastaviti bilo kakvu vrstu razgovora. Andrej podiže ruku kako bi dozvao konobara.

„Nema na čemu, Tatjana," izgovara moje ime kao šapat.

Ulažem sve atome snage u samokontrolu; ne smijem ga poljubiti.

Andrej plaća večeru i napuštamo restoran kako bi nas iznajmljena limuzina dovela natrag do zgrade. U tišini se penjemo stepenicama na treći kat. Okrećem se prema njemu.

„Laku noć", čak i te dvije riječi govorim s određenom dozom napora dok vadim ključeve stana iz torbice.

„Laku noć," Andrejov pogled je na meni sve dok ne uđem u stan i zatvorim vrata za sobom.

Dva tjedna za ljubavWhere stories live. Discover now