10 Petak

229 13 1
                                    

„Naporan dan na poslu?"

Ovog puta me ne iznenađuje kada zateknem Andreja na izlazu iz trgovine. Zaključavam vrata dok mu dajem odgovor. „Naporno tek počinje."

„Ah, da!" pucne prstima kada se sjeti. „Smjena u Neptuniji."

Kimam.

„Večeras neću doći pošto sutra radim," govori mi kao da sam ga pitala za neku vrstu opravdanja, „ali zato ću sutra večer biti tamo."

Sutra večer; te dvije riječi bi trebalo staviti u neki drugi kontekst. Duboko udišem kako bih smirila svoje frustrirane misli. Primjećujem da Andrej na sebi ima crnu trenirku, sivu majicu dugih rukava i tenisice.

„Trčiš?"

Kima. „Malo rekreacije uvijek dobro dođe."

Umjerenim korakom krećemo prema zgradi nakon što se uvjerim da sam dobro zaključala trgovinu. „I ja bih trebala početi s rekreacijom."

„Možeš se rekreirati sa mnom."

Srce mi preskače otkucaj jer mi te riječi uzrokuju scene u glavi kojih bi se i pornoglumci posramili.

„K-kako to misliš?" pitam ga pretiho, pa ponavljam pitanje malo glasnije i bez mucanja.

„Inače trčim svako jutro od pet do šest," govori Andrej. „Mogla bi mi raditi društvo."

Puls mi samo još više poraste na te riječi jer ponovno imaju drugi kontekst u mojoj glavi. „Mogla bih," skrećem pogled. „Ali previše volim svoj krevet ujutro."

Andrej se smije. „Možemo i nakon što se vratiš s posla."

Prihvaćam taj prijedlog iako mi se mozak ponovno buni protiv smisla koji ta rečenica ima. Andrejova blizina sve više i više utječe na mene.

Do zgrade razgovaramo o klasičnim sitnicama poput glazbe, filmova i omiljenih stvari. Usred prepričavanja košarkaške utakmice iz srednje škole, Andrej stane kao ukopan u mjestu gledajući prema ulazu u zgradu.

Pratim njegov pogled; uplakana crvenokosa žena stoji naslonjena pored ulaza i Andrej potrči prema njoj. Shvaćam da mi je poznata i još jedan pogled na nju mi vraća sjećanje od prošlog tjedna.

To je ista ona crvenokosa koja je došla do Andreja u Neptuniji.

„Vesna!" doziva ju.

Ime mi zvuči poznato.

„Vesna! Što se dogodilo?"

Crvenokosa žena podiže pogled i ugleda Andreja. Trči prema njemu i baca mu se u zagrljaj, a on ju grli kao da ju štiti od svijeta.

Njeno ime dobiva značenje.

Vesna je ime Andrejove bivše zaručnice.

Dva tjedna za ljubavWhere stories live. Discover now