11 Subota

223 13 1
                                    

„Ne budi glupa!" Majin strogi glas odjekuje jednim od butika u trgovačkom centru. „Kupit ćeš tu majicu i obući ju večeras!"

S gađenjem promatram tamnoplavu majicu dugih rukava čiji V-izrez seže do prednje kopče grudnjaka. „Nema šanse."

Maja me promatra prekriženih ruku. „Hoćeš. Andrej dolazi u Neptuniju i moraš mu maknuti bivšu s pameti."

Sužavam oči u sitne proreze. „Zašto uporno inzistiraš na tome da mi se uvali u hlače?"

„Hm," Maja dramatično dotiče bradu desnim kažiprstom gledajući strop. „Možda zato kaj je jedini muškarac nakon Mladena s kojim si uopće vodila razgovor i to više puta?"

Gleda me kao da to nešto znači.

Okrećem očima i bacam majicu na jednu od neurednih hrpa sa strane. „U redu, ali to ne znači da se moram obući poput drolje."

Maja ima zadovoljan osmijeh na licu.

„Što je sada?"

Uzima me za ruku i vodi me u drugi butik. „Samo mi je drago kaj si shvatila da ti ipak nešto znači."

Andrej mi nešto znači?

Odsutno puštam Maju dok mi bira odjeću jer su mi misli odlutale na Andreja. On mi nešto znači, ali što?

Osim činjenice da bih otišla u krevet s njim.

U redu, smeta mi to što se gledamo već dulje od tjedan dana, a nijedno od nas ne poduzima ništa u vezi toga. Posebno mi smeta pojavljivanje njegove bivše zaručnice jer znam da je sebično nadati se kako mu se neće vratiti.

Sviđa mi se moj susjed i željela bih kada bi to nešto među nama moglo prerasti u nešto više, ali kako kada ja uporno stojim u mjestu, okovana strahom napraviti taj korak naprijed?

Nakon iscrpnog razmišljanja za vrijeme shoppinga, shvatila sam da mi se Andrej sviđa. Ne samo zbog izgleda i tu i tamo kojeg mračnog pogleda punog požude, već jer je nekada tako jednostavno razgovarati s njime.

Osjećam se ugodno u njegovoj blizini.

Osjećam se kao da mogu napokon pustiti nekoga u svoj život nakon toliko vremena i otvoriti mu se.

I osjećam kako je vrijeme napraviti nešto u vezi toga.

Dva tjedna za ljubavWhere stories live. Discover now