07 Utorak

252 15 4
                                    

„Dominik mi je rekao da je jučer bio tu," Andrejov glas mi skoro uzrokuje srčani udar.

„Isuse Bože, prestrašio si me!" okrećem se prema njemu s dlanom preko srca i ključevima trgovine u ruci.

„Nisam htio," pogled mu pada na moju ruku koju spuštam s prsa i još jednom provjeravam da li sam dobro zaključala trgovinu. „Oprosti."

„U redu je," prolazim pored njega umjerenim korakom, uputivši se u smjeru naše zgrade.

Dominikov spomen Andrejove zaručnice me jučer natjerao da se zapitam što se to dogodilo između njih da su raskinuli zaruke, ali ipak si ostali dobri, i to u tolikom mjeri da joj još uvijek vjeruje.

„Dakle, Dominik," Andrej me podsjeća na pitanje koje mi je postavio, držeći korak sa mnom.

„Da, bio je tu."

„Rekao mi je što ti je rekao."

Ne usudim se pogledati ga, a ne znam zašto. Znam samo da osjećam težinu na srcu.

„Bio sam u vezi dvije godine," Andrej progovori iznenada nakon podulje tišine.

Poželim ga prekinuti i reći mu da me ne zanima i ne tiče me se, ali ne radim to iz dva razloga. Ne želim biti jedna od onih ispraznih glupača u filmovima koje govore da im je svejedno i ne žele znati nečiju prošlost, ali im nije svejedno i žele znati.

A i stvarno me zanima što se dogodilo.

„Vesnu sam upoznao na fakultetu i odmah smo se," zastaje nakratko s riječima, „našli. Bili smo toliko euforični zbog naše kompatibilnosti u svim životnim područjima da je pristala udati se za mene i prije negoli sam joj postavio pitanje do kraja," udahnuo je. „Trajali smo dvije godine i u tom vremenu smo se nekako ohladili jedno od drugog. Ali nikada nismo imali tajni jedno pred drugim jer smo se međusobno jako poštivali."

Andrej duboko udiše noćni zrak dok mu maleni osmijeh mu titra u rubu usana. „Prekid je bila moja ideja jer ono što smo imali više nije bila veza već neka vrsta rutine. Nakon duljeg razgovora smo zaključili da je tako i najbolje."

Krajem oka primjećujem kako usmjerava pogled prema meni; pravim se da ne vidim.

„I dan-danas smo si dobri prijatelji kao i prije i za vrijeme veze."

„Drago mi je," uspijevam prozboriti jer ne znam što drugo reći na sve to. Takve veze su danas rijetkost, a prijateljstva nakon veza su još rjeđa.

„Imaš li kakve planove za četvrtak?" pita me Andrej i automatski okrećem glavu prema njemu, susrećući se s onim opasno-toplim smeđim očima.

„Nemam."

Zaustavlja pogled na mojim usnama. „Onda budi spremna izaći na večeru sa mnom."

Skrećem pogled i odviše svjesno oblizujem usne. „Zašto?"

„Jer te muči jedno pitanje."

Trudim se ne pogledati ga ponovno. „Koje?"

„Zašto ti vjerujem."

Dva tjedna za ljubavTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon