Uskoro će dva iza ponoći, a Andreja još nema. Što ako je s Vesnom?
Maja me uvjerava da će se kad-tad pojaviti. Ne želim joj vjerovati jer ako vjerujem, nadat ću se. A ako nada umre...
„Jedan Tuborg."
Andrejov glas me prene iz kratkotrajnog razmišljanja. Ne mogu suzdržati osmijeh koji mi se pojavljuje na licu. „Odmah."
Moj osmijeh ga očito iznenađuje jer pokušava prikriti tu reakciju, ali uzalud jer sam ju vidjela.
„Netko je dobre volje," kaže mi dok uzima bocu koju mu nudim.
„Dogodi se tu i tamo."
Glazba je preglasna, ali se još nekako i uspijevamo razumjeti. Andrej ispija gotovo pola boce dok zadržava pogled na meni. Ovog puta koristim sve atome snage kako ne bih skrenula pogled.
Spušta bocu i nalakti se na šank, prstom me dozivajući bliže sebi. Naginjem se preko šanka prema njemu, zbog čega zarađujem par zvižduka od nekolicine muškaraca.
„Slušam," govorim Andreju.
„Samo bi htio razjasniti jednu stvar," trudi se zadržati moj pogled umjesto da mu odluta malo južnije.
„Razjasni," i dalje zadržavam osmijeh dok podižem obrvu na način koji govori Hajde reci, zanima me.
„Što se tiče Vesne," gotovo ni ne trepće, „dao bih glavu da si mislila kako mi se htjela vratiti."
Na trenutak ostajem zatečena i ne znam što odgovoriti na to.
„Ali već sam ti rekao," osmijeh mu je na licu. „Ostali smo dobri prijatelji i samo se trebala izjadati nekome zbog najnovijeg prekida," namiguje mi i podiže bocu Tuborga kao da želi reći Živjeli!, a onda otpija još par gutljaja.
„Zašto bih ja tako nešto pomislila?"
„Primijetio sam tvoj povrijeđeni pogled kada si otišla u zgradu," stav mu govori nek' se samo usudim poreći to.
Vatra bukne u meni. „Da, krivo sam pomislila," smješkam se isto kao i on. „Smeta ti?"
Andrejov osmijeh je sada čista provokacija. U potpunosti mi se približi i nosevi nam se gotovo dotiču. „Upravo suprotno," usne su mu preblizu mojima, „neopisivo mi je drago što si ljubomorna bez razloga."
Spremna sam proturječiti mu, ali odmiče se dok mi istovremeno nešto ostavlja zataknuto za pristojan V-izrez crne majice.
Namiguje i odlazi.
Iz majice vadim komad papira s brojem mobitela i doktorskim švrakopisom:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dva tjedna za ljubav
RomancePrva knjiga u serijalu kratkih ljubavnih priča. ~ Andrej i Tatjana ~ Prvo izdanje: 2015.