03 Petak

276 17 2
                                    

„Majo, molim te, javi se na telefon!" vičem iz kupaone dok si pletem kosu u pletenicu. Za deset minuta krećem u noćni klub Neptunija gdje radim kao šankerica već pola godine.

„Za tebe je," Maja se pojavljuje na vratima kupaone pruživši mi telefonsku slušalicu.

„Molim?" javljam se dok u lijevoj ruci držim napola ispletenu pletenicu.

„Dobro večer, Tatjana."

Iste sekunde prepoznajem onaj naočit i duboki glas. „Dobro večer, Andrej."

„Paula je napravila kolač kao znak zahvale, pa sam vas htio pitati hoćete li vi doći k nama ili ćemo nas dvoje k vama?"

„To bi trebao pitati Maju jer su njene tablete," odgovaram.

„Nisam ju stigao ništa pitati jer mi je rekla da nema vremena za razgovor i proslijedila me tebi."

Bacam pogled na plavokosu spletkarošicu koja lakira nokte i traži sve moguće o tamo nekom modelu Seanu na internetu. „Da, nema vremena," pokušavam potisnuti sarkazam. „Gle, drago mi je što je tvojoj sestri bolje, ali za manje od deset minuta krećem na posao i ne mogu doći."

„Još jedan posao?"

Grizem se za usnu, psujući samu sebe i svoj brzi jezik. Zašto, o zašto sam to morala reći? „Da. Sada stvarno moram ići, ali―"

„Nećeš mi reći gdje radiš?" prekida moj užurbani odgovor.

„Ni ti meni nisi neki dan rekao što je napornije od tvog stažiranja," uzvraćam udarac i prekidam poziv.

Gledam telefonsku slušalicu u ruci pitajući se gdje li sam, do vraga, pronašla to nešto u sebi za takav odgovor?! Ili općenito tu vrstu hrabrosti jer ja nisam nimalo hrabra osoba.

Malo potresena tim otkrićem završavam pletenicu i vraćam telefonsku slušalicu na njeno mjesto. Uzimam jaknu, osobnu i obuvam tamno plave platnene tenisice koje su se počele raspadati nakon što sam ih peti put obula.

„Vidimo se oko jedan!" dovikuje mi Maja.

„Nemoj zaboraviti zaključati stan!" viknem i ja njoj, moleći se da se Andrej slučajno-namjerno ne pojavi u hodniku.

Molitva mi je uslišena.

Dva tjedna za ljubavOù les histoires vivent. Découvrez maintenant