08 Srijeda

243 16 1
                                    

„Dobro jutro, susjeda", Andrej izlazi iz svog stana isto kada i ja iz svog.

„Dobro jutro, susjed."

Zaključavamo vrata i―baš kao i prošle srijede―počnemo se stepenicama spuštati u prizemlje.

„Kamo idemo na večeru?"

„Htio bih da to ostane iznenađenje," smješka se i znam da uživa u mom neznanju.

„Trebam li obući haljinu?" podignem pogled prema njegovom uredno obrijanom licu.

„Definitivno da. Po mogućnosti crvenu."

Nemam crvenu haljinu, ali mu to ne govorim. „U koje doba moram biti spremna?"

Prolazimo drugi kat.

„Rezervirao sam u osam, pa budi spremna pola sata ranije."

Kimam glavom i odmičem pogled koji mi nakratko zastane na njegovim punašnim usnama.

„Hoćeš li mi reći o čemu razmišljaš?"

Stanem na predzadnjoj stepenici prije prvog kata i pogledam ga. Pogled mi ponovno bježi na njegove usne. Ne znam ni sama kako se mogu tako dugo kontrolirati, a da ga barem ne dotaknem. Oblizujem si usne i odmah požalim jer Andrej zakorači prema meni.

Preblizu mi je.

Sada on oblizuje usne.

Njegovo lice je sve bliže.

Poljubit će me.

Zatvaram oči.

Ali čim ih zatvorim, odmičem glavu malo unatrag i stišćem usne u tanku crtu.

Bojim se.

Strah me ove prilike jer je predobra da bi bila istinita.

Čujem šuškanje materijala njegova crnog odijela. Osjećam njegov palac na mojoj donjoj usni i polako otvaram oči.

Blizu je.

Tako je blizu da bi mi se vid pomutio ako bi bio i milimetar bliže.

Palcem mi prelazi preko donje usne; plitko udišem, a moji izdasi su isprekidani.

Andrej polako odvaja palac od moje usne, ali se ne odmiče.

Vraća mi se pitanje koje mi je postavio.

„Reći ću ti o čemu razmišljam..."

Andrejove usne se razdvajaju; guta.

„...sutra za večerom," dovršavam rečenicu.

Zatvara oči dok mu se na licu pojavljuje smiješak koji kao da govori znao sam da ovo neće biti lako.

Srce mi ubrzava; osjećam uzbuđenje zbog njegove reakcije.

Andrej me ponovno gleda. „Pošteno."

Složim se s time i nastavljamo se spuštati prema prizemlju, svatko u svojim mislima i s osmjehom iščekivanja na licima.

Dva tjedna za ljubavHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin