6.BÖLÜM

13 8 0
                                    

 Herkese merhabalar , öncelikle hepinizden sizi  beklettiğim için özür   diliyorum    ve de beklediğiniz için teşekkür ediyorum .

Okul, ev , iş derken yazmaya vakit bulamıyorum birde üstüne sınavlar eklenince hepten koptum .

Aslına bakarsanız bazen canım hiç yazmak istemiyor hatta bazı zamanlarda bir kitap bile yazdığımı unutuyorum .

Lafın kısası çok yoğunum , buna rağmen fırsat bulduğum zamanlarda araya bir şeyler sıkıştırmaya çalışıyorum . Bir kelimenin bile araya sıkışmasının inanın çok faydası var .

Bazen yazarken klavyede yanlış yazdığım kelime bile bana ilham veriyorsa emin olun sizin yorumlarınız ve oylarınız bundan daha fazlasını yapacaktır.

Lütfen anlayışlı olun . Ben sadece yazmıyorum aynı zamanda okuyorum da . Bugün siz bana yarın ben size ...

Sevgilerle ....

Sağlıkla kalın ....

Seviliyorsunuz .🎸☺️😊

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
                                              👉ÖLÜM👈

Hayat benim için her zaman bir savaş gibiydi . Hep savaşır ya  o savaşın mağlubu olurdum ya da galibi .

Savaşmadan hiç bir zafer elde edilemez . Savașmalısın ki öğrenmelisin , hayatın gerçeklerini , zorluklarını ,mucizelerini .

Evet , duydun , mucize dedim çünkü artık inanıyorum mucizelere en çokta mucizelerin sahibine inanıyorum , beni yarı yolda bırakmayana  inanıyorum .

İnancımın yeniden yeşerdiği noktada filizlenen yeni bir duygu ;umut kendini belli ediyordu . Bir yerlerden ben buradayım, artık seninleyim diyordu bana . Ben bu duyguya kulaklarımı tıkamak istemiyordum , onu kaybetmeyi hiç istemiyordum .

Kaybetmeyi istemeyeceğim bir şey daha var . Gerçek olan bir şey , Eymen . Ona karşı ne zaman bu kadar sıcak kanlı oldum anlayamıyorum. Sanki duygu karmaşası yaşıyor gibiyim , onun için uçuşan kelebekler var sanki içimde ve ben bu kelebekleri bugün farkettim .

Onun varlığına bu kadar kısa bir sürede alışmış gibiydim . Sanki onu kaybedersem içimden bir şeyler kopacakmış gibi hissediyorum .

Ona karşı hissettiğim duyguların henüz adını koyabilmiș değilim . İç sesimin bana duyguların seni alt edecek demesine aldırmayıp kulak ardı etmek istiyorum .

Fazla düşünmek kendimi mahvetmek istemiyorum , kendimi bildim bileli hiçbir şeyi sorgulamaz bir insan oldum . Çünkü bu hayata bir kez gelinebildiğini çok iyi anladım .

Anılarıma tutunduğum zaman , dünya benim için daha çekilir bir hal alıyordu . Kendimi daha kötüsü de olabilirdi diye temkin ederken buluyordum en son . Bana iyi hissettiriyordu , yaşamak için güzel günlerin geleceğine ianandım. Hep daha kötü ne olabilir ki dediğim zamanda , kendimi hayat mücadelesinde buldum .

Hayatın tam ortasında ince bir çizgide yürür gibi adımlarım yavaş ve dikkatli . Sanki her an düşüp cayır cayır yanan ateşin içinde çığlıklarım yankılanacakmış gibi yüzümü burușturdum. Artık zamanı gelmişti , vakit daralıyordu.

Herşey vaktini bekler diye boşuna dememişler. Zamanı geldiğini düşündüğüm şeyi yapmaya odaklanarak bana yardım edeceğini söyleyen adının Adem olduğunu öğrendiğim adamın kullanmam için elime tutuşturduğu silahı hep kullanıyormuşum gibi sıkıca kavradım .

Masum DeğilizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin