7. Bölüm

10 8 0
                                    

  Herkese merhabalar , Hayırlı Ramazanlar diliyorum hepinize .
Bu mübarek Ramazanda bütün dularınızın kabul olması dileğiyle ...

Bölümü geciktirdiğim için kusura bakmayın , aksilikler bir türlü peşimi bırakmıyor ne yazık ki .

Artık bölümlerimi hem sizi bekletmemek adına hem de sıkıcı olmasın diye daha kısa yazmaya karar verdim .

Şimdi ilk kısa bölümümü siz sevgili okurlarım için yayınlıyorum .

Keyifli okumalar , umarım beğenirsiniz.

Sevgiyle kalın...

🍂🍂🍂

✔  KAÇIŞ ✔

Başımdaki ağrı gittikçe şiddetini artırıp kendini belli ederken daha fazla dayanamayacağımı anlamıştım . Gözlerimdeki sızıya aldırış etmeden yavaş yavaş gözlerimi araladım . Bütün vücudum ağrıyordu , en son kriz geçirdiğim zamanlar böyle oluyordu . Muhtemelen şimdide kriz geçirmiş olmalıydım .

Yattığım yerden yavaşça doğrulup etrafı inceledim , nerde olduğumu bilmiyordum . Başımdaki ağrılar bazı şeyleri daha da zorlaştırıyordu.
Düne dair kafamda silik silik görüntüler oluşmaya başladığında gözümü korkuyla yumdum . Saniyeler sonra tekrar gözlerimi açtığımda herşeyin gerçek olduğu an ve an ortadaydı . Yeni yeni idrak ediyordum . Ben birini öldürmüştüm , acı gerçekle bakışlarım ellerime kaydı hala dünden kalma kan izleri vardı .

Kalbim ritmini şaşırırken birden hızlanmaya başladı. Kafamın içindeki uğultu artarken ellerimi kulaklarıma siper ettim . Bacaklarımı kendime çekerek ağlamaya başladım . Ben ağladıkça bedenim sarsılıyor beynim bir şeyler fısıldıyordu .

'Sen Katilsin.'

"Hayır .... hayır ... Olamaz." Kendi kendime sürekli tekrar ettiğim cümleler bile anlamını yitirirken , kapı sesiyle olduğum yere iyice sindim . Bu sefer ellerim saçlarıma nüfuz etti , sertçe saçlarımı çekerek canımın acımasına neden oldum . Gelen kişiyle biraz olsun kendime gelmeye çalıştım fakat beynim buna izin vermiyordu , anlamadığım bir şekilde bana düşmanlık besliyor gibiydi .

'Onu öldürdün , onun kanı var ellerinde .'

Eymen endişeyle bana yaklaşarak bașımı gömdüğüm dizlerimden kaldırdı . Korkuyla ona bakarak bașımı iki yana salladım, aklım kabul etmek istemesede bunu ondanda duymak istiyordum . Sanki bana doğruyu söyleyecek tek kişi oydu.

"O-onu ...öldür-düm mü?"  Umutla gözlerine baktım , gözleri bana istediğimi vermezken ellerim tekrar saçlarıma gitti saçlarımı sertçe çekerek hıçkırdım  , gözlerimden yaşlar yerini yadırgamıș gibi firar ediyordu . Eymen ellerimi saçlarımdan çekerek sıkıca sarıldı . Zaten güçsüz olan bedenim ona karşı koyamamıștı.

"Eftal , sakin ol , ben yanındayım , hepsi geçecek."  Saçlarımı okșayarak sarfettiği sözcükler sakinleșmemi sağlamıştı . İlk defa biri saçımı okșuyordu küçüklüğümde bile saçımı okşayanım olmamışken şimdi bunu Eymen'in yapması içimde garip bir duyguya  neden oldu. Duygularımı bastırıp biraz olsun kendime geldiğimde Eymen 'den yavaşça uzaklaştım .

Elimi tutarak beni oturduğum yerden kaldırdı . Orta sehpanın üzerine bıraktığı poșeti alarak bana uzattı .

"Sana bir kaç parça kıyafet ve gerekli olan her şeyi aldım . Üst katta banyo ve boş oda var . Duş alıp üzerini orda değiştirebilirsin. "

"Teşekkür ederim . " Bana uzattığı poşeti aldım .  Zar zor teşekkür ettikten sonra kendimi üst kata çıkan merdivenlere yönlendirdim . Hala dünün verdiği şoktan çıkamamıștım . Duş alırsam belki biraz kendime gelebilirim diye düşünüyordum .

Masum DeğilizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin