Merhabalar . Biraz kısa bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar diliyorum 🤗
🌸
Ne zaman zamanın durmasını istesem sanki zaman bana meydan okuyor ve olabildiğinden daha hızlı akıp gidiyordu. İşte her şey tam olarak akıp giden zamanın saliselik kısmında gerçekleşiyor , bazı şeyleri imkansız kılmaktan kaçınmıyordu.
Geçip giden zaman bazı şeylerin çözüme kavuşması için yetmiyor olsa da sadece ertelememize yardımcı oluyor , bizi zamana mecbur bırakıyordu .
Evet zamana mecbur kalmıştık .
Zaman bizi bazı şeylere mecbur bırakmıştı.
Şu son zamanlarda daha çok idrak ettiğim bir şey varsa o da zamanın bizim için yetersiz kalmasıydı. Evet belki her şeyi zamana bırakarak tüm sorumluluğu üzerimizden atmaya , bir süreliğine de olsa bazı şeyleri görmezden gelmeye alışmıştık.
Gözden kaçırdığım bir diğer nokta ise benim hiçbir zaman galip olamayacağımdı . Benimle savaşan kişi her kimse benden daha zeki ve planlı hareket ederek öne geçmeyi ve skorunu korumayı başarıyordu. Malum kişinin benim hakkımda her şeyi biliyor olması ama benim onun hakkında hiç bir şey bilmiyor olmam asıl canımı sıkan şeydi .
Elimde hiç bir ipucu olmadan bende bu savaşa dahil olmuştum fakat bu şekilde her defasında yenilen taraf ben olacaktım . Bunun bilincindeydim.
Tıpkı şimdi olduğu gibi .
Yine ve yine benimle ilgili her detaya hakim olduğunu ve benim asla ondan daha güçlü olamayacağımı bir kez daha anlamıştım . Karşımda gördüğüm ve bundan sonra yaşayacaklarımın sadece bu kısımdan ibaret olmadığını biliyordum.
Aklı başında bir insan her zaman doğru yolu bulurdu fakat ben artık neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilemeyecek kadar dengemi şaşırmıştım . Ne olacaksa olsun ve bitsin istiyordum . Sonu kötü de olsa .
Ayna da yazanları tekrar tekrar okudum . Ne bir adım ileri gidebiliyor ne de bir adım geri atabiliyordum. Sanki birisi ayaklarıma beton kalıplar bağlamış ve beni yere sabitlemiş gibiydi. Hareket edemiyordum.
Bakışlarım etrafta dolanırken lavabo zeminine bırakılmış kutuyu farketmem çok uzun sürmedi. Kutuya doğru ilerledim ve elime aldım . Simsiyah kare şeklindeki desensiz kutu bütün negatif enerjisini hissettirmiş olsa da kutuyu açtım .
İçinden bir tane siyah beyaz fotoğraf çıkmıştı sadece başka hiç bir şey yoktu . Fotoğrafta bir kadın ve adam vardı , kadının kucağında ise bebek . Kız çocuğuna benziyordu üzerindeki kıyafetlerden. Kadın ve adam kadraja gülümseyerek bakıyorlardı fakat çocuk için aynı şeyi söylemek pek mümkün değildi. Kadın ve adam halinden her ne kadar memnun görünse de çocuk için aynı şey geçerli değildi . Surat ifadesinden anlaşılıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Değiliz
Lãng mạn"Sonsuza dek masum kalamayız . Çünkü biz masumuyetin katiliyiz ..."