Uzun bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz keyifli okumalar .
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ...
💫💫💫
Yeni hayatlar yeni yaşamlar insanın hayatına eklenen artılar ve eksiler . Ne kadar basit bir devrik cümle öyle değilmi? Aslının böyle olmadığını hepimizde biliyoruz belki de bazılarımız zamanla öğrenecek . Hayatımıza eklenen ve hayatımızdan eksilen şeyler uğruna vereceğimiz savaşların başlangıcıdır. Savaşlar diyorum çünkü bitmeyecek . Bir taneyle sınırlı kalmayacak . Bir diğerine yenisi eklenecek . Bazen yılacağız ,vazgeçeceğiz dirayetimizi kaybedeceğiz ama ne olursa olsun sonuna kadar gideceğiz. Savaşacağız , kaybetsekte kazansakta ...
Yine güneş doğmuş, gökyüzü aydınlanmış ,kuşlar uykusundan uyanıp kanat çırpmaya başlamış bile . Her şey aynı birtek farklı olan benim sadece , artık bazı şeylerin eskisi gibi olmayacağını biliyorum . Belki yeni şeyler beni üzecek ya da beni şaşırtıp mutlu etmeyi başaracaklar.
Düşüncelerimden arınıp oldukça rahat olan yatağımdan kalkmam gerektiğini biliyorum . Eski düzenimin bozulduğunun farkındayım ama alışmak zorundayım . Zorda olsa odamda bulunan fazla büyük olmayan banyoda elimi yüzümü yıkadım , dişlerimi her zaman yemekten sonra fırçalarım . Sanırım her şeyin içinde değişmeyecek olan tek rutinim diş fırçalamak olacak . Bir an önce üzerimi giyinip aşağı inmem gerektiğini biliyorum ama bir taraftanda çok yavaş hareket etmek istiyorum . Dün biraz garip bir gündü ve ben ne hissettiğimi bilmiyordum . Bugünse ne hissettiğimin ve nasıl davranacağımın gayette farkındaydım . Ben bir yola çıkmıștım , sonunun nereye gittiğini tam kestiremesemde tahmin etmek zor değil. Sadece zamanı akışına bırakmak ve önüme çıkan engellere göğüs germem gerekiyor .
Hazırlanıp alt kata indiğimde herkes masadaydı . Birtek Eymen yoktu . Pek fazla umursamayıp yüzüme konudurduğum sahte gülümsemeyle gereğinden fazla büyük olan masaya doğru ilerledim . Beni farketmeleri uzun sürmedi .
" Günaydın herkese "
Uzaktan bakıldığında o kadar içten ve samimi görünüyordum ki nasıl bu kadar iyi rol yaptığımın yeni farkına varmıştım .
"Günaydın canım , yol yorgunusundur diye uyandırmak istemedik . Rahat uyuyabildin mi?"
Aslında uyumak istesemde uyuyamazdım çünkü normaldede en geç dokuzda uyanır bir dahada uyuyamazdım. Aslına bakarsak uykum çokta derin değildi , ufacık bir sese bile uyanabilecek derecedeydi . Her neyse . Neden uyku düzenimden bahsettiğimi bilmiyordum ama benim asıl takıldığım konu bu değil. Bu kadın gerçekten benim olmadığım zamanlarda da bu kadar güleryüzlü mü yoksa benim kadar iyi rol mu yapıyor ? Sanırım bunu anlamak için biraz daha zamana ihtiyacım olacak
"Tabi , kendimi çok dinç hissediyorum sayenizde , o kadar rahattı yani . "
"Buna sevindim , geç otur kahvaltını yap ."
Benim için gösterdiği sandalyeye oturup daha öncede görmüş olduğum hizmetçi kızın servisi bitirmesini beklemiştim . Aslında servisimi kendimde yapabilirdim ama bu evin kuralları buydu sanırım .
Kahvaltım bitmek üzereyken Efsun Hanım ( yani o bilmesede annem ) konuşmaya başladı . Haklı olarak beni tanımak istiyordu . Kim evine gelen bir misafiri tanımak ve onu memnun etmek istemezki .
"Yurtdışında yaşıyordun öyle değil mi ? Peki yalnız mı yaşıyorsun ? Kimsen yok mu? " Sen varsın anne yetmez mi ?
" Evet yalnız yaşıyorum babam vefat etti annemde beni terk etmiş . Şuan yaşayıp yaşamadığını ve nerde olduğunu bilmiyorum . " Sapasağlam ve tam karşımda . Zarafetinden geçilmiyor .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum Değiliz
Romantizm"Sonsuza dek masum kalamayız . Çünkü biz masumuyetin katiliyiz ..."