Ayy ben bir rüya gördüm ve onun için hemen bir bölüm yazmak istedim. Rüyamda sizleri gördüm, bu çok garip çünkü yüzünüzü falan hiç görmedim jxksjxks Ama sizin olduğunuza eminim yani rüyamda bunlar wattpadda tanıştığım insanlar diyordum kendi kendime. Sizinle bir ofisteydik ve bir toplantı masasına oturmuş, Johnny hakkında konuşuyorduk. Nasıl görebiliriz, ne yapabiliriz diye konuşuyorduk. Lan aşırı güzeldi :)) Aslında tüm fanlar bir olup Johnny'i görmeye gidicez jfkajdksdj bence çok iyi bir fikir... Bende bi alışkanlık oldu ne zaman güzel rüyalar görsem, hayvan gibi ağlıyorum. Ve şimdi de ağlıyorum..
"Hangi dalga sayesinde kıyıma kadar vurdun?"
Merdivenleri ikişer ikişer çıktım ve Nejat beyin odasının önünde durup soluklandım. Ardından kapıyı tıklatıp içeri girdim. İkisininde suratından ne kadar gergin oldukları anlaşılıyordu.
"Ne oldu Tomris?" Nejat bey bana dik dik bakarken, sorusuna cevap verdim.
"Kerem abiyi kovmayacaksınız değil mi Nejat bey?" O an Kerem abi bana bakıp burukça gülümsemişti. Nejat bey ise suratıma hala sert bir şekilde bakmaya devam ediyordu.
"Bu seni ilgilendirmez. Şimdi aşağıya in ve işinin başına dön!" Son kez Nejat beye baktım.
"Her şey benim hatamdı, lütfen Kerem abi işten çıkarmayın. Kerem abi sadece beni koruma-"
"Tomris odadan çık!" Nejat bey bağırdığında, olduğum yerde irkildim. İçimde ki şeytan Ayşeyle arasında ki ilişkiyi yüzüne vur dese de bunu yapmayacaktım. Dişlerimi sıkıp, odadan çıktım. Aşağıya indiğimde, hızlı adımlarla yanıma gelen Ayşeyi gördüm.
"Ne oluyor kız yukarıda?" Derin bir nefes çektim ve Ayşeye çevirdim bakışlarımı.
"Bana ne soruyorsun git kendin bak!" Sinirle çıkıştığımda, gözleri büyümüştü.
"Nasıl bakayım iyi misin sen? Nejat bey çok kızar!" Bu sözlerine gülerek, başımı iki yana salladım.
"O sana kızmaz bunu ikimizde biliyoruz." Bir şey demesine izin vermeden yanından uzaklaştım. Dışarı çıktım ve temiz havayı iyice içime çektim. Kafede şu an müşteri olmaması işime gelmişti. Bir sandalyeye oturup, Kerem abinin aşağıya inmesini beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRACLE | JOHNNY DEPP
ChickLitBir an için senin yerinde olmak isterdim. Biri var, yıllardır seviyor seni, bir gözü hep üstünde. Tedirgin edici mi? Keşke sevebileceğin biri olabilseydim. O zaman beni görmezden gelmene gerek kalmazdı. Keşke en azından görmezden gelmeyeceğin biri o...