Buraya neden taşındığımızı halen anlamamıştım, ama iş işten geçmişti. İstanbul'daydık. İki gün önce, daha İzmir'deyken babamın eve geldikten sonra söylediği tek şey "taşınıyoruz"'du. Ve şimdi buradayız. Yeni evimizde. Ama bu ev İzmir'deki evimizden çok daha güzeldi. İki katlıydı ve büyük bir bahçesi vardı. Yeni okulumada yakınmış, abim öyle söyledi. Ha bu arada benim ismim Alina ve 17 yaşındayım. Türküm. Annemde, babamda türk, ama bu ismi çok beğendikleri için koymuşlar. Yani ingiliz usulü falan değilim. Gerektiğinden uzun boyum var. Türkiyede çoğu kızın normal boyu 1,60-65 iken benim boyum 1,73. Tabi bunu babama borçluyum, sağolsun. 1.85 boylu banka müdürü olur mu Allah aşkına? Ama benim peder olur. Peder dediğime bakmayın, onla öyle takılırım. Annem ise ev hanımı. Böreği meşhur olan Başak Sultan. Abim Alperen tam bir fitness manyağı. Sabah akşam ordadır. Aramızda sekiz yaş olmasına rağmen ona abi demem. Alpişim derim, sinir etmek için. Birde iki sene önce evlenen ablam Derya var. Oda kocası Sali enişte ve bebeği ile İstanbulda yaşıyor. Yeğenim kız ve ismi Hazal. Çok tatlı miniminacık bişey. Henüz yedi aylık.
Ay, kedimi unuttum. Birde küçük bir kedim var. Bu kış kuzenim onu sokakta bulmuştu ve onun zaten iki kedisi olduğu için onu ben aldım. Adınıda Lucky koydum. O benim şanslı miniğim.Abim son kolimide yere bırakarak, pardon fırlatarak derin bir nefes alıp verdi. Kendime ikinci katakkaki bir odayı seçmiştim. Diğer oda ise abimindi. Tabi ben de giysilerimi yerleştirirken abim benim kolilerimi yukarıya kadar taşıdı.
- Kızım sen ne koydun bu kolilerin içine? Ceset falan mı? - dedi Alperen kendini benim yatağıma atarak
- Fitnesse gidiyorsun ya, ne kadar güçlü olduğunu görmek istedim. - dedim son kolideki giysilerimi de yerleştirmeye başlayarak
- Sen de gitsen kötü olmaz sevgili kardeşim, bakıyorumda baya kilo almışsın.
- Sana ne benim kilomdan be, sen kendi sevgiline bak. Yakında dünyayı yiyecek haberin yok.
- Tamam kızma erkek Fatmam. - dedi ve gülerek odamdan çıktı
- Beyinsiz orangutan! -diye bağırdım arkasından
Hayatım hep böyle sıkıcı geçerdi, ta ki onu tanıyana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası Küçüğüm
Teen Fiction- Kerem. - diye başladı Ama bitirmesine izin vermedim. Onu kapıya doğru ittim ve kalçasından tutup kaldırdım. Kollarımın arasında mahsur kaldı. Ellerini korkuyla omuzlarıma koydu. - Beni yere in...- Onu ilk gördüğümden beri yapmak istediğim ş...