1༗

20.2K 843 406
                                    

İyi Okumalar🌼💛

Jeon JM:Hui ve ısrarları ile geçen akşam gezisi✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon JM:Hui ve ısrarları ile geçen akşam gezisi

2.3MN❤ 1.1MN💬

L:Mükemmelsiniz♡

Jikookfan:Ya çok tatlılar bayılıyorum size.

G:Jungkook oppa çok yakışıklısın♡♡
S:Aptal adamın yüzü görünmüyor
G:Olsun arkadan bile yakışıklı:)
S:Mal yemin ederim beyinsiz

KimWWH:Yia çok tatlış🥺💕
Jeon JM:Teşekkür ederiz hyung💙
Kim WWH:Bir daha ki sefere bende varım sahilde bişeyler yeriz.😌
Jeon JM:Tabiki hyung çok güzel olur🥰

Y:Jeon ailesi bana hiç samimi gelmiyor.
D:+1
Ç:+9999
R:Banada knk
F:Aynn bir soğuklar.Beraber çok az fotoğraf atıyorlar.
Jikookisreal:Ya bi defolun gidin çok harika ve samimiler 4 yıldır gözlerimizin önünde.
+33.568 beğeni

Jeon JK:Hui ister biz yaparız.Çok güzeldi🖤
Jeon JM:Kesinlikle hayatım🖤
Kookminfan2:Aşkınıza aşığım be!
Jikookum:Ölüyorum size🤤

X:Hiç güzel bir aile değil.İğrençsiniz.Öğk
H:Bak siktir git sikmiyim kurbağa yumurtası.
V:Beyin nakli acil acil🏃‍♂️

KimNMJ:Jin niye "Sahilde ne yesem" diye dolanıyor evde??
JeonJM:Bi daha ki sahil gezisine bizimle gelecek o yüzden hyung.
KimNMJ:Şimdiden ne yiyeceğini düşünüyor🤦
JeonJK:😂
KimWWH:Arkadaşımla ve yeğenimle gezeceğim sizene acaba!?😠
KimNMJ:Haklısın hayatım😘
KimWWH:Hem en fazla Hui'yi yerim olur biter.
JeonJK:Hyung her seferinde Hui'yi ısırma.Oğlumu korkutuyorsun.
KimWWH:Sanane tavşan kılıklı.İstediğimi yaparım benim yeğenim.Sende beni kızımı yastık gibi havaya atıyorsun birşey diyor muyum?Haklıyım değil mi Chim?
JeonJM:Haklısın hyungnim istediğin gibi sevebilirsin😊
KimWWH:Ağla kook💅

B:Yorumlarda bile birbirlerini takmıyorlar vallah pes.
P:Harbi la yeni farkettim.

Seokjinfan9:Jin niye bu kadar tatlı😍💗

Namjinjin:Namjoon,Jin'in karşısında hemen çekildi adama bak be canım shipim🤗

"Baba,Kook babam nereye gitti?"

Babasının giydirdiği pijamadan kolunu geçirirken konuştu Jeonghui.Jimin'in zor bela Jungkook'u ikna edip beraber akşam gezisine çıkacağını duyduğunda çok sevinmişti ama sahilde o güzel havayı dağıtan Jungkook'un aniden gelen telefon görüşmesi bu sevincini yarıda bırakmıştı.

İki babasının elini sıkıca tutup nehir kenarında gezmek onun için harika bir duyguydu.Tabi bitmeseydi.

"Acil bir işi çıkmış bebeğim gitmek zorunda kaldı."

Yaptığı alışılmış ve doğruluğu kesin olmayan açıklamadan sonra oğlunu kucağına alıp yatağına yatırdı Jimin.Kendiside yanına yattıktan sonra Jeonghui'nin sesini duydu yine.

"Kook babam hep çalışıyor,benimle resim yapmıyor artık."

Oğlu dudak büzüp tatlı sesi ve hala tam oturmayan konuşmasıyla mızmızlandığında gülümseyip tombul yanaklarına birer öpücük kondurdu Jimin.

"Bu aralar çok yoğun ama bize zaman ayırmaya çalışıyor bugün ki gibi."

İşaret parmağını hafifçe oğlunun burnuna sürttü Jimin.Hui kıkırdayıp Jimin'e daha da sarıldı.

Jungkook babasına nadiren sarılarak uyurdu bu yüzden Jimin'e alışmıştı küçük çocuk.

Oğlunun artık konuyu kapattığına içten içe sevinen Jimin buruk bir gülümseme ile oğlunun saçlarını geriye taradı.

"İyi uykular bebeğim."

Dakikalar sonra kendini uykunun kollarına bırakan oğluyla yavaşça yataktan çıkıp Jeonghui'nin üzerine örterek saçlarına öpücüğünü bahşedip kapıya ilerledi.

Kapıyı yavaşça açıp çıkarken olabildiğince sessiz kapatıp yorgunlukla odasına adımladı Jimin.Yorgundu,olabildiğince yorgundu.

Ama fiziken değildi bu yorgunluk.Ruhen bitkindi,zaten son dört yılda paramparça olan duyguları ruhunu yeterince yaralamıştı.

Odasına geldiğinde duş almak için banyoya yöneldi kısa beden.Biraz iyi hissetmek için bilr olsa kısa bir duş almak istiyordu.

Dakikalar sonra almış olduğu duştan sonra vücudunu üstünkörü kurulayop rahat birşeyler giymişti.Ardından fazla kurulamadığı saçının nemliğini umursamadan odalarının balkona çıktı Jimin.

Telefonunu eline alıp ismi olan cismi olmayan kocasına mesaj atmak için.

Jimin
Nerdesin Jungkook?
Hui yine seni sora sora uyudu
Oğluna zaman ayırmayı düşünüyor musun?

Jungkook
İşim çıktı görmedin mi?
Sana niye açıklama yapacağım.
Yerini bil PARK Jimin
4 yıldır hayatımı mahvediyorsun.
Şu siktiğimin anlaşması bittiğinde oğlumu senden alıp bol bol zaman ayıracağım sen merak etme.

Jimin
Oğlumu benden almak mı?
Hayal kurmaya ara ver Jungkook.
Ama oğlumu sana asla vermiyeceğim.

Jungkook
Yaptığımda hayal mi gerçek mi anlayacaksın.

Jimin
Ne hakla alıyorsun oğlumu?
Hamile olduğumu öğrendiğinde
aldır demiştin.
Ne yüzle oğlumu alacağım diyorsun.
Ne çabuk unuttun yıllardır bana
yaptıklarını,söylediklerini!

Jungkook
Hepsini hakkediyorsun
Hatta daha fazlasını
Önce benimle evlendin
Sonra o siktiğimin kutlamasında
sürtük gibi altıma yattın
Asıl sen neler yaptığını unutmuşsun PARK Jimin.

Bu kadardı.

Dört yıldır Jimin'i susturan sözler bu kadardı.

Elindeki telefonu sertçe yatağa fırlatıp dolu gözlerinin yanaklarına izin verdi kısa beden.

Yatağın yanına çöküp her zaman yaptığı gibi genzinden yükselen hıçkırıkları bastırarak ağlamaya devam etti.

Eşinin asılsız sözlerinin ağırlığı yıllardır omuzlarını düşürmüştü.

Ve çökmüş omuzlarını kaldıracak gücü kendinde bulamacak kadar yorgundu.


İlk ficime hoşgeldiniz🌼

Okuduğunuz için teşekkür ederim🌼💛

Our Agreement [JİKOOK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin