İyi Okumalar🌼💛
•
-Flashback-
Kısa beden usulca akan gözyaşlarıyla burnunu çekerken önünden geöerek baş sağlığı verenlere zorlukla başını sallayıp karşılık veriyordu.
Daha birkaç saat önce toprağa verdiği babasının ölümüyle dönüştüğü enkazdan dolayı güçlükle ayakta duruyordu.
Dün evinden babasının yanağından öpüp neşeyle çıkıp üniversiteye gitmişti.Günün yarısında müdürün onu odasına çağırması ile içine merak dolarken hayatın ona indireceği darbeden bihaberdi.
Müdürün odasına gittiğinde gergin olduğu her halinden belli olan adamın dedikleri ile dünyası başına yıkılmıştı.
Babasını,hayatındaki tek kişiyi kaybetmişti.
Trafikte kırmızı ışık ihlali yapan alkollü bir sürücünün çarpmasıyla babası sıkıştığı arabada can vermişti.
Jimin,mahvolmuştu.
Müdürün odasında fayansların üzerine düşüp sesi çıktığı kadar ağlamış ve çığırmıştı.
Ama faydasızdı.
Ve kimsesiz.
Saçını okşayacak bir annesi,omuzunda ağlayacak bir kardeşi yoktu.Sadece sırtını yaslandığı babası hayatında vardı,ama o da yıkılmıştı.
Yıkılmış vaziyeti ve burkulmuş yüreği eşliğinde cenaze işlemleriyle ilgilenmişti.Çok zor bir durumdaydı,paramparçaydı.
Şimdi ise saaatler önce defnedilen babasının mezarında önünden geçenlerin dilediği baş sağlığını sadece kafasını sallayarak kabul ediyordu.
Birkaç saatin ardından Jimin,mezarlıkta ağlayarak geçirdiği zamandan sonra karanlığın çökmesiyle oradan ayrılmak zorunda kalmıştı.
Evine gelmişti,evlerine.
Sessizlik vardı,kasvet vardı,hüzün vardı ama babası yoktu.
Birkez daha hayattan annesini diledi Jimin.Ona sarılıp saatlerce ağlardı,saçlarının okşanmasıyla sakinleşip düz bir ifadeye bürünürdü.
İmkansız olmasına rağmen diledi,annesini.
Annesi,şuan ona kavuşan babasıylaydı.Ruhları gökyüzünde kavuşmuştu.
Bir kere bile anne diyememişti kısa beden.Zira o ilk nefeslerini solurken annesi son nefeslerini vermişti.
Kalp yetmezliği olan annesi tüm risklere rağmen bebeğini doğurmaya inat etmişti.Doğum sırasında kalbi dayanamamıştı genç kadının gözlerini sonsuzluğa yummuştu.
Bir kere bile anne diyememişti Jimin.
Annesi dünyaya kendinden bir parça bıraktıktan sonra ruhunu teslim etmiş arkasında paramparça eşini ve gözlerini foğru düzgün açamayan mis kokulu bebeğini bırakmıştı.
Bu yüzdendir ki Jimin tüm sevgisini ve bağlılığını baba kelimesine sığdırarak söylemişti.
Şimdi ondan sonsuza dek mahrum kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Agreement [JİKOOK]
Fiksi PenggemarBasit bir anlaşmayla başlayan evlilik umulduğu gibi gitmiyordu. 1.Jikook🌼 1.Kookmin🌼 1.Sope🌼 1.Namjin🌼 1.JeonJungkook🌼 1.ParkJimin🌼 1.Jungkook🌼 1.Jimin🌼 1.Park🌼 1.Jeon🌼 1.Jk🌼 1.Jm🌼 1.Mpreg🌼 1.boy×boy🌼 1.b×b🌼 1.Texting🌼 1.İnstagram🌼