İyi Okumalar🌼💛
•
"Jimjime?"
Hoseok'un karşısında oturmuş bedene hitabıyla herkes kahkaha atmıştı.
Jimin,dudak büzüp hyunguna baktı.Bu ne biçim lakaptı tanrı aşkına?
"Efendim hyung?"
Jungkook,parmağını eşinin dudağına vurup ses çıkmasını sağlarken Jimin eşine bakıp utanarak gülümsedi ardında Hoseok'a döndü.
Adliyeden hemen sonra eve gelmişlerdi.
Felix ve Hyujin'i davet etselerde Felix ilk davasını geçtiği için ailesiyle zaman geçireceğini,Hyujin ise başka bir davası olduğunu bildirip ikiliyi nazikçe reddetmişti.
Eve geldiklerinde Hoseok,Taehyung ve çocuklar oyun oynuyorlardı.Bay Jeon erkenden şirkete gitmişti.
Davaya gitmek istesede yurt dışından gelen ortaklık teklifiyle gitmek zorunda kalmıştı.
Bayan Jeon,yüzünden içten içe parçalansada kendini işine ve ailesine veriyordu.Kimse kimsenin içinde neler yaşadığını bilmezdi dışa vurduklarıyla yetinirdi.
Bay Jeon'da herkese karşı güler yüzlü güçlü duruşlarını,odasına geldiğinde sessizce ağlayarak kendini harap ederek sergilerdi.
Eve gelenlerle Hoseok,gerek havadan gerek hamilelikten daraldığını söylemişti.
Herkes onu desteklerken Jimin bahçedeki çardağı önermiş oraya yönelmişlerdi.
Serin ve rahat olan çardağın yanında serdikleri örtünün üzerinde oturan Jeonghui ve Seujin oyuncaklarıyla oynuyorlardı.
Şuan Hoseok'un önünde portakal suyu varken herkesin önünde kahve vardı.
Hoseok,arada dudak büzüp kahve içen eşine baksada Yoongi portakal suyunun olduğu bardağı dudaklarının arasına yerleştiriyordu.
Şuan ise Hoseok,sarışın bedeni tekrar süzüp sırıtarak konuştu.
"Gözümden kaçtı sanma.Sen niye bu sıcakta kazak giyorsun?"
Jimin,duyduklarıyla ağzı ve gözleri orantılı açılırken karşısında ona arsızca kaşlarını kaldıran Hoseok'a bakakalmıştı.
Başını eşine döndürdüğünde eşide şaşırmış gibiydi ama yüzünde gururlu sırıtması vardı.
Jimin,boğazını temizleyip kazağın ucunu çekiştirdi.
'Boynumdaki morlukları saklamak için yazın ortasında deli gibi kazak giyiyorum hyung.'
Diyemezdi.O yüzden dudağını dişleyip yandığını hissettiği yanaklarıyla konuştu.
"Boğazımı üş-üşütmüşüm o yüzden hyung."
Seokjin,sırıtarak minik bedenin büzülen haline kıkırdadı.Namjoon,öylece ikiliye bakarken Yoongi eşinim arsızlığına şaşırmıştı.
Bu onun minik sincabı mıydı?
Taehyung,ise bakışlarını kaçırmakla yetindi.Elbette anlamıştı ve bu canını yakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Agreement [JİKOOK]
FanficBasit bir anlaşmayla başlayan evlilik umulduğu gibi gitmiyordu. 1.Jikook🌼 1.Kookmin🌼 1.Sope🌼 1.Namjin🌼 1.JeonJungkook🌼 1.ParkJimin🌼 1.Jungkook🌼 1.Jimin🌼 1.Park🌼 1.Jeon🌼 1.Jk🌼 1.Jm🌼 1.Mpreg🌼 1.boy×boy🌼 1.b×b🌼 1.Texting🌼 1.İnstagram🌼