32༗

5.6K 617 428
                                    

İyi Okumalar🌼💛

"Sonrada Jimin'i evlatlık alamadan Jungkook onu kaptı."

Hoseok,sitem eder gibi konuştuğunda ortamda kahkahalar yankılanmıştı.Duyguları tavan olan bedene Yoongi yaklaşıp saçını arkaya taradı.

"Bizde şansımızı Jeonghui'de deneriz bebeğim."

Jungkook eşine şaşkınca bakarken diğer üyeler tekrar gülmüştü.Bay Jeon dizine oturmuş torununun saçını okşarken Hui'de kıkırdamıştı.

Jimin,şaşkınca bakan uzun bedene omuz silkip güldü.

"Yaptı mı yapar."

Saatler öncesine kadar kasveti olan ortam şimdi eğlencenin dibine vuruyordu.

Bay Jeon,onu yiyip bitiren yaşadıklarına rağmen böyle bir ortamda olmayı sevmişti.Herkese gülücükler veren yaşlı adam ağlayıp eşine olan aşkına lanet etmeyi geceye saklamıştı.

-Yemekten önce-

Evde yankılanan zil sesiyle Jungkook hazırladığı yemeğe son dokunuşlarını yaparken arlasında tabakları hazırlayan eşi hemen konuşmuştu.

"Hadi açalım~"

Heyecanla ellerini bir kere çırpıp, önlüğünü çıkaran eşine baktı.

Jungkook,sarışın bedenin çocuksu tavrına gülümseyip başını salladı.Ardından ellerini yıkayıp kuruladı.

"Açalım."

Mutfaktan çıkan ikiliyle kapıya yürüyen ikili karşılaşmıştı.

Dedesinin elini tutan Hui,tuttuğu eli bırakıp kısa kollarını Jungkook'a uzattı uzun beden eğilip oğlunu kucağına alıp yanağını öptü.

"Ben açıcağım~"

Babasının kucağına çıkma sebebini açıklayan minik bedenle üçlü kıkırdayıp Jeonghui'nin kapı kolunu tutup indirdiğini izledi.

Açılan kapıyla görünen beş bedene gülümsemişlerdi.

"Hoşgeldiniz."

Jimin,içtenlikle konuşunca herkesin dudakları elinde olmadan gerilmişti.İçindeki sevinci yansıtmayı başarıyordu sarışın beden.

"Tete!"

Kucağındaki oğlu elinde kutu tutan bedene atılınca gözlerini devirmemek için zor durdu Jungkook.

'Titi'

İçinden saydırmayı kapıda süren karşılama,sarılma fazı bitinceye kadar sürdürmüştü.

Hayır yani Seokjin'in kucağındaki Seujin dururken niye Taehyung,diye düşünmüştü.

Taehyung'un kucağındaki beden günlerdir görmediği küçük kızla sevinçle cıvıldayıp atılmıştı.

"Seujin~"

Ardından Taehyung ile sert bakışlar altında el sıkışıp içeri geçmişlerdi.

Koltuklara yerleşen bedenler elinde getirdikleri ev hediyelerini orta sephaya bırakmıştı.

İkili teşekkürlerini sunmuştu.

"Teşekkür ederiz,hiç gerek yoktu."

Jimin'in mütevazi sesiyle Namjoon konuşmuştu.

Our Agreement [JİKOOK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin