İyi Okumalar🌼💛•
"Jeon Jeonghui,elimi bırakma."
Jungkook,elinden elini kurtarmaya çalışan oğlunun elini daha sıkı tuttu ve uyardı.
Jeonghui,pamuk şeker gördüğü için huysuzlanıp duruyordu.
Belini destekleyen eşinin konuşmasıyla gözlerini izlediği manzaradan çekip durdu sarışın.
Durması bile düşecek gibiydi.Bir deniz topu gibi yuvarlanabilirdi şuan aldığı kilolar nedeniyle.
6.5 aylık hamileliği geride bırakmıştı.
Doktorun hareket etmesi,yürüyüş ya da egzersiz yapmasını söylemesi üzerine sahile yürüyüşe çıkmışlardı.
Jungkook,uzayan sarı saçları üstte toplamış ona kendi geniş kıyafetlerinden giydirmiş olduğu eşini ve ısırmaktan kızarmış yanaklarının dolgunluğuyla ona bakmasına kalp krizi geçirecekti.
"Ne istiyorsun bebeğim?"
Şişmiş karnı olmasa önünde diz çöküp dudak büzmüş oğlunu sarmalardı ama şuan sadece yumuşak sesiyle konuşuyordu.
Jeonghui,mızmız suratından onu anlayan babasının suyuna gitti.Hui,babasının hamilelik duygularını kendi lehine kullanmayı öğrenmişti.
"Pamuk şeker istiyorum ama babam almıyor."
Dudak büzerek konuştuğunda babasının elini bırakıp sarışın bedene adımlayıp elini şişmiş karna koyarak alttan baktı,doldurduğu gözleriyle.
Jimin,hemen dudak büzerken elini oğlunun saçlarına atıp okşamıştı.Ardından eşine dönüp konuşmuştu.
"Kookie~"
Eşine genişlettiği gözleriyle sevimli sevimli baktığında uzun beden sınandığını anladı.
Bu kadar tatlı olmak zorunda mıydı?
"Peki,tamam aylardır yaptığım gibi teslim oluyorum.Ama önce..."
Eşinin beline kolunu sarıp oğlunun tekrar elini tutup banka yöneldi.Jimin o sırada eşinin haline gülmekle meşguldü.
"...oturun burada,küçük bey babana ve kardeşine dikkat et."
Sarışın beden desteklediği beliyle oturduğunda eşinin belindeki eline vurdu.
"Alt üstü pamuk şeker alacaksın,sanki ülke dışına gidiyorsun."
Küçük çocuk kıkırdadığında elini şişmiş karna koyup kardeşinin tekmelerini hissederken ikilinin tatlı konuşmasını ve babasının ısırılası suratını izliyordu.
"Bebeğim ne olur ne olmaz diye."
Jungkook,toplanmış sarı saçların çiçek gibi açılmış olan kısmına burnunu bastırdı.
Şeftali kokuyordu.
Kısa beden gülümseyip başını salladı.
"Tamam,bize pamuk şeker al Kookie."
Uzun beden eşinin istediği tek kaşını kaldırdı.
"Bize derken?"
Sarılın beden doktorun getirdiği şeker kısıtlamasına daha fazla dayanamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Agreement [JİKOOK]
Fiksi PenggemarBasit bir anlaşmayla başlayan evlilik umulduğu gibi gitmiyordu. 1.Jikook🌼 1.Kookmin🌼 1.Sope🌼 1.Namjin🌼 1.JeonJungkook🌼 1.ParkJimin🌼 1.Jungkook🌼 1.Jimin🌼 1.Park🌼 1.Jeon🌼 1.Jk🌼 1.Jm🌼 1.Mpreg🌼 1.boy×boy🌼 1.b×b🌼 1.Texting🌼 1.İnstagram🌼