İyi Okumalar🌼💛
•
-Flashback-
Bedenindeki yoğun ağrılar ve başındaki keskin acıyla gözlerini sıkıca kapatıp ardından açmıştı kısa beden.
Birkaç saniye görüntünün netleşmesi için gözleri açıp kapatırken güneş ışınlarının sızdığı odada gezdirdi harelerini.
Nerede olduğunu idrâk etmeye çalışırcasına etrafa yabancı bir şekilde baktı ela gözleri,hala algılayamayacak kadar bulanıktı beyni.
Birkaç dakika tanıdı kendine.Ağrıyan başı ve uyuşmuş beyni için biraz bekledi,nihayetinde kollarının sarılı olduğu yapılı bir gövde hissettiğinde gözleri şok ve korku duyguları eşliğinde genişledi.
Başını kaldırmaya korktu.Biriyle birliktelik yaşamıştı,bunu çıplak olduğunu farkettiğinden anlamıştı.
Kollarını ateşe değmiş gibi çekip yanmaya başlayan gözleri başını ürkekçe kaldırdı.Yabancı biriyle yatmasından deli gibi korkuyordu,dolu gözleriyle yukarı baktı.
Bulanık görüşüne rağmen karşılaştığı yüzle ağzından bir hıçkırık kaçmasını engelleyememişti.
Anlama üzerine evlendiği,eşiydi.
Hızlıca doğrulup yanaklarına firar eden sıcak yaşları sildi.Ani hareketinden dolayı belinde ve kalçasındaki ağrıyla yüzünü buruşturmuştu.
Yataktan kalkıp ağrıları yüzünden ağzının içinden sızlanırken yerdeki ceketi -büyük olmasından eşine ait olduğunu anladı- alıp üstüne geçirerek kendini duşa attı.Yatakta tek başına kalan beden ise banyo kapısının sertçe çarpmasından dolayı gözlerini irkilerek açtı.
Başındaki ağrıya ve vücudundaki yorgunluğa ağzının içinden bir küfür savurup etrafına bakındı.Gözleri zorlukla açılıyordu,her kırptığında şakaklarına ağrı giriyordu.
Dakikalar sonra kendine geldiğinde etrafa baktı.Yerdeki gelişi güzel fırlatılmış kıyafetleri,tenindeki izleri ve dağınık yataktaki kirliliği görünce hızlıca doğruldu.
"Lanet olsun!İğrenç!"
Midesindeki hareketlenmeyle gözleri dolarken telefonuna gelen mesaj ile irkilip yerde parkelerin üstünde duran telefonunu alıp hızlıca açtı.
Anne
Oğlum nerdesiniz?
Dün birden kayboldunuz?
Baban çok kızgınOğlum
ANNE!?
BEN BİRİYLE YATMIŞIM.Anne
Ne!?/
Jin sen ne yaptın?/
Oğlum ne saçmalıyorsun!
Dün Jimin ile öpüşüyordun!
Şimdi biri ile mi yattın!Oğlum
NE
ANNE NE DEMEK
JİMİN İLE ÖPÜŞÜYORDUN!
BEN FAZLA İÇMEDİM
AMA BİR ŞEY
HATIRLAMIYORUM.
BU NASIL OLUR!Anne
Hatırlamazsın tabi
oğlum.Oğlum
Ne diyorsun anneAnne
Size Jimin'e güvenmediğimi söyledim.
Siz ise beni susturdunuz.
Dün içeceğine bir katarken
gördüm içmemen için engel
olacaktım ama gelen misafirlerle yapamadım.
Sen içeceği
içerken Jimin sana sırıtarak
bakıyordu.
Onun göründüğü kadar masum olmadığını biliyordum
Ama siz ona iyi davranıp beni azarladınız.
Basit bir anlaşmadan
siz iyi niyetli olmak istediniz
ama Jimin bunu fırsata
çeviriyor.
AÇ ARTIK GÖZLERİNİ
O FIRSATÇI BİRİ.
GÖZÜ DAHA YÜKSEKLERDE.
Teşekkürler Seokjin farkında/
olmadan bana çok/
yardım ettin/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Agreement [JİKOOK]
Fiksi PenggemarBasit bir anlaşmayla başlayan evlilik umulduğu gibi gitmiyordu. 1.Jikook🌼 1.Kookmin🌼 1.Sope🌼 1.Namjin🌼 1.JeonJungkook🌼 1.ParkJimin🌼 1.Jungkook🌼 1.Jimin🌼 1.Park🌼 1.Jeon🌼 1.Jk🌼 1.Jm🌼 1.Mpreg🌼 1.boy×boy🌼 1.b×b🌼 1.Texting🌼 1.İnstagram🌼