18༗

6.4K 732 270
                                    


İyi Okumalar🌼💛


Jimin,gördüğü kişiyle oturduğu yerden hızlıca kalkmıştı.Onu görmeyi beklemiyordu.Yıkılmış bir halde..

Hiçbir şeyden haberi olmayan Yoongi ve Hoseok'un baktıkları manzaraya hayran bakışlarıyla,Taehyung'un sinirli bakışları ve Jimin'in dolu gözleri oğlunun mutluluğunu izleyen bakışları ortamı gerilimine anında zemin hazırlamıştı.

"Jungkook,hoşgeldin!"

Hoseok'un neşeyle şakırdamasıyla bahçe kapısına ilerlemesi eş zamanlıydı.

Ama Yoongi,diğer yandan baktığı ikilinin haliyle kaşlarını çatmış,yerinden kıpırdamamıştı.

Jungkook,Yoongi ve Hoseok ile anlaşmanın imzalanmasının ardından geçen bir kaç haftanın ardından Jimin'in ısrarı ile tanışmıştı ve oldukça memnun kalmıştı.

Dört yıl içinde değişmeyen tek şey Jungkook'un,ikiliyle olan arkadaşlığıydı.Şuan'a dek..

Yoongi,Hui ile geçirdiği zaman zarfı dışında Jimin ve Taehyung ile konuşma fırsatı olmamıştı,Hoseok gibi.

Onları ziyarete gelmelerinin sebebi Taehyung'un uzun süre sonra Kore'ye dönmesi olduğunu zannetmişti ve fazla üstlememişti.

Şuan asıl sebebin ne olduğunu çatık kaşları ile anlamaya çalışıyordu.

Bahçe kapısından bahçeye doğru ilerleyen eşini ve Jungkook'a bir bakış attıktan sonra Jimin'e doğru olan mesafesini bir kaç adımda kapatıp sert sesi ile konuştu Yoongi.

"Jimin,ne oluyor?"

Jimin,ani gelen soru ile baktığı yerden affallayarak onunla konuşan bedene baktı.Dolu gözleri Yoongi'yi sinirlendiriyordu.

Jimin'in üzülmesine tahammül edemiyordu.Lise'den beri Jimin'in yanındaydı ona abilik yapıyordu,babasını kaybeden bedene Jungkook ve eşi ile beraber aile olmuşlardı.

Korumuşlardı,desteklemişlerdi,hep bir adım arkasında olmuşlardı.

Ya da Yoongi çok büyük yanılmıştı.

"Hyung,Hui burada.Şimdi konuşmayalım."

Taehyung'un sesi ile sinirli bir nefes verip başını salladı Yoongi.Yanlarına gelen üçlü ile Yoongi,Jungkook'a bakıp baş selamı ile kısaca karşıladı.

"Baba seni çok özledim."

Hui'nin kollarını sıkıca Jungkook'un boynuna dolayıp ağlamaklı bir sesle konuşması ile Jimin ve Jungkook'un bakışları kesişti.

İşte bu tüm duyguların aktarıldığı bakışmaydı.

Pişmanlık,kırgınlık,mahvoluş,kızgınlık,hasret,af dileme,güçsüzlük...

Hangi birisi eskisi gibi olmalarını sağlayacaktı?İlk tanıştıkları günlerdeki saf ve temiz duyguları geri getirecekti.

Jimin,yukarı bakarak dolu gözlerini kırpıştırdı.Hui'nin onu ağlarken görmesini istemiyordu.

'Sadece oğlu için.'

Our Agreement [JİKOOK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin