23༗

5.9K 681 579
                                    


İyi Okumalar🌼💛

Saatler önce dolu gözleriyle çıktığı otelden şuan kilometrelerce uzaktaydı.

Ya da ailesinden.

Arabanın ön kısmına koyduğu resme bakıp gülümsedi Jungkook.Bu o resimdi.

Otelde ailece yaptıkları resim.

Çaktırmadan Hui'nin çantasından almıştı.Her ne kadar Jimin'e yakalansada.

Metreler sonra görülen 'Seul' tabelası ile burukça gülümsedi.Namjoon,aileni almadan sınırsan girme demişti değil mi?

Şuan bulanıklaşmış görüşüyle sınırı geçerek şehire yalnız bir geçiş yaptı.Yine bir sözünü tutamamıştı ama artık bir hedefi vardı.

Eşi ve oğlunu geri kazanmak.

Uzun dakikalar sonra geldiği evin önümde durdurdu arabayı.Park ettiği arabasından inerek evlerine adımladı.

Hergün adımlarının tersi yönde gidip eve girmemesi için sinirlenen yanı şimdi pişmandı.

Evde onu bekleyen masum oğlu ve her fırsatta kırdığı eşi yoktu.

Eve girdiği an sıcacık hissetmişti.

Biraz.

Jimin'in kokusu,sıcaklığı eskisi kadar hissedilmesede buna hasret olan beden,hissediyordu.

Elindeki resmi tutmaya devam ederken iki anahtarı kapının yanındaki anahtarlığa koyup içeriye yöneldi.

En son yaşadıklarını hatırlayınca direkt salonu es geçip merdivenlere adımladı.

Ona saatlermiş gibi gelen merdivenleri çıktığında yanaklarındaki ıslaklığı silip Hui'nin odasına gelmişti.

Sanki içerde onu büyük bir hevesle bekleyen oğlu vardı.

Kapıyı açıp içeri girdiğinde oğlunun kokusunu ciğerlerinde çekti.Çok özlüyordu,oğlunu,eşini,herşeyi.

Yatağın yanına ilerleyip üstündeki minik panoya elindeki resmi raptiye ile sabitleyip küçük yatağa yerleşip gözyaşlarını sessizce yastığa akıtmadan önce fısıldadı.

"Herşeyi düzelteceğim oğlum.Beraber sayısız resim yapacağız."

"Jeon Jungkook."

İsminin seslenilmesiyle oturduğu sandalyeden kalkıp onun için açılan kapıya ilerledi.

Umuyordu ki bu kapı onun için umutla açılmıştı.

Seul'e daha dün gelmişti ama bugün psikoloğa gelmişti.Her geçen saniye bile onun alehineydi.

İçeri girip kapıyı ardından hemşireden gözlerini çekip masasında oturan yaşlı adama baktı.

"Jungkook?"

Yaşlı adam gördüğü bedenle şaşırmıştı.En son on yedi yaşındayken görmüştü.Okulda baygın halde hastaneye kaldırılan genç çocuk hastanede kimseye cevap vermemiş onu kliniğine getirilmişti.

Our Agreement [JİKOOK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin