45༗F

4.2K 450 429
                                    

🌼Final🌼


Final konuşması yapmayacağım,başaramam.

Sadece ilk ficim olduğunu söylemek istiyorum,acemiyim.Anlatım bozukluğu,bağlantı yanlışlığı,konu kopmaları varsa lütfen mazur görün,böyle böyle gelişeceğim umarım.

Son olarak yanımda olan,ficimi beni destekleyen samimi yorumlarını eksik etmeyen her zaman,her durumda yanımda olan sizlere minnettarım,ne kadar teşekkür etsem az ama çok ama çok çok teşekkür ederim.Sizi çok seviyorum hemde böyle çok çok çok.💛💙

Son defa İyi Okumalar🌼💛

-3 ay sonra-

"Kookie babam ne zaman gelecek baba?"

Kucağında tuttuğu Chyunghee boynuna gömülmüş emerken tişörtünü çekiştirerek konuşan oğluna dönüp yaptığı yemeğin altını kıstı.

Mutfaktaki saate bakıp elinde çizdiği resmi tutan oğluna döndü.

"Birazdan gelecek bebeğim."

Jeonghui,mutlulukla başını sallayıp paytak paytak girdiği mutfaktan sevinçle zıplayarak çıktı.

Boynunu ince dudakları arasına alıp emen oğlunu kendinden uzaklaştırıp yüzünü yüzüne yaklaştırdı.

"Hee,baban bu davranışa kızdığı için yapıyorsun değil mi~"

Sevimli bir yüz ifadesiyle burnunu minik burna sürtüp kıkırdadı sarışın beden.

Chyunghee,kıkırdayıp ıslak dudaklarını babasının yanağına yapıştırırken elleriyle saçlarını okşadı.

Taehyung dediğinde haklı çıkmıştı,Chyunghee kesinlikle Jiminciydi,Jungkook'u delirtecek kadar.

Oğlunun tatlılığına kıkırdayıp sırtını okşarken yanağına temas eden yanaklara yumuşak öpücükler bırakarak bir kez daha bebeğini kendine aşık etti.

Gelen kilit sesiyle oğlunu tekrar omuzuna yatırırken,kesinlikle Hee tekrar beyaz boynu emmeye başlamıştı.

Zaten olmayan dişleriyle fazla iz kalmasada diş etleri ve ince dudaklarıyla küçük kızarıklıklar kalıyordu.

Mutfaktan çıkmadan önce kapattığı ocakla eşini ceketini asarken görmüştü.

Jungkook,yaklaşık bir aydır şirkete geri dönmüştü.Hamilelik boyunca Namjoon'a emanet etmişti çoğu toplantıya kendi gitse de bir aydır tamamen şirketteydi.

Bay Jeon,ise iki ay önce tekrar kardeşinin yanına gitmişti.Tedaviyi elden bırakmamak için gitmek zorundaydı,oğlu ve kardeşinin inadıyla.

Şirketten çıktıktan sonra oğlunun dün biten boyalarını almak için kırtasiyeye uğramıştı.

Elindeki poşetle içeri gireceğinde kucağında küçük oğullarıyla karşısına çıkan bedene gülümseyip yanına yaklaştı.

"Hoşgeldin bebeğim~"

Kaslı kolunu incelmiş bele sarıp dolgun dudaklara öpücük kondurdu.

Our Agreement [JİKOOK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin