38༗

3.4K 447 92
                                    


İyi Okumalar🌼💛

"Ne zaman öğrendin güzelim?"

Jungkook,fısıldayarak sorduğunda Jimin aralarında uyumuş oğlunun saçlarını geriye taramayı kesip merakla harmanlanmış heyecanlı sesiyle fısıldayan eşine bakıp gülümsedi.

"Şey...iki gün önce..."

Çekinerek kısık sesiyle konuştuğunda Jungkook eşinden küfür yemiş gibi şaşkındı.

Başı dayadığı dirseğinden kayarken toparlanıp fısıldadı.

"Bana niye söylemedin ki?"

Dudak büzmesiyle Jimin kendini iyice kötü hissederken gözleri yanmaya başlamıştı.

Yanında yatan oğluna biraz daha yaklaşıp ona üstten bakan eşine kaçamak bakış attı.

"Teste güvenemedim bende hastaneye gittim zaten düğün telaşı derken aklımdan çıktı,sürpriz yapmak istedim."

Ezile büzüle parmağıyla havada daireler çizerek anlattığında Jungkook gülümseyip minik eli havada tutup öpücük kondurdu.

Sarışın bedenin kalbi teklerken dudakları gerildi.

"Hayatımdaki en güzel sürprizdi."

Fısıldayarak konuşup oğlunun üzerinden eğilip eşinin alnına öpücük kondurdu.

Jimin,gözlerini kapatıp huzurla gülümsedi alnındaki ince dudakların temasıyla.

Üç gün önce diğer günlere oranla arttan mide bulantısı,kusmaları,halsizlik ve gelip-giden iştahıyla internette araştırma yapmıştı.

Çıkan tahmini sonuca şaşkınlıkla kalakalmıştı.Aklına birlikteliklerinde korunmadıkları gelince gözleri dolmuştu.

Düğün hazırlıkları ile ilgilenen eşine market alışverişine gideceğini söyleyip eczaneden test almıştı.

Eve gelip parka giden eşi ve oğluyla rahatlıkla testi yapıp aldığı sonuçla dakikalarca ağlamıştı.

İçindeki mutluluk dışarıya çıkmak istercesine içince karıncalanma yaratmıştı.

Bir çocuk gibi sevinmek hoplayıp zıplamak istiyordu.

Ama eşinin aşağıdan seslenmesiyle hızlıca toparlanıp aynadan kendine baktığunda kızarmış yüzü kırmızı gözleriyle elindeki teste sessiz bir kıkırtı bırakıp dolaba saklamıştı.

Ardından soyunup küveti hazırlayarak girmişti böylelikle duşa giren eşinin arsız bakışlarından sonra kızarmış gözlerini sorduğunda şampuanı bahane etmişti.

Ertesi gün hazırlıkların başına Yoongi ve Seokjin'i koyup şirkete gitmek zorunda kalan eşiyle fırsat bu fırsat diyip Jeonghui'yi ve Seujin'i hamile hyunguna emanet edip hastaneye gitmişti.

Sadece varlığından emin olmak istediği için gitmiş kan testi vermiş ardından ultrasona girmişti ama bebeğine bakmamıştı bunu eşiyle yapmalıydı.

Our Agreement [JİKOOK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin