33༗

5.3K 560 343
                                    

Açıkçası smut yazma havasında değilim yani bu erkenmiş gibi.Neyse erken kalkan yol alır kdkdkdkd

Yüzeysel yazacağım.Öyle şaplaklı falan beklemeyin kdkdkkd

🔞Rahatsız olanlar okumasın lütfen🔞

İyi Okumalar🌼💛

Jimin,kaslı gövde ve omuzlarının aşağısına kadar jilet izleriyle duran eşine şaşkınlıkla bakarken gözlerinin ne zaman dolduğunu fark etmemişti.

İçinde yer edinen kötü hisle zorlukla nefes verip aralarındaki mesafeyi kapatmak için küçük adımlarla ilerledi.

Çok kötü duruyordu esmer tende o çirkin izler.

Jungkook,eşinin acıyan gözlerle bakışlarına hüzünle gözlerini kaçırdı.

Yaptığı bu izlerin Jimin'i kendisini affetmesine etki etmesini istemiyordu.Bunun acıtırasyondan farkı kalmazdı.

Jimin,şaşkınlığının verdiği bilinçsizlikle kısa parmaklarını kaldırıp rastgele bir izin üzerine yavaşça sürdü.

Bu esnada eşinin suratına bakıyordu.Değişmeyen ve acı belirtisi bir mimik görmediğinde yüreğine rahatlama gelmişti.

Ama aklına Jungkook'un acıya olan dayanıklığı gelince titreyen dudaklarını araladı.

"Ac-cıyor mu?"

Uzun beden eşinin sesindeki duyguyla ağlamak istedi.Canı acıyordu,ikisininde.

Ama,fiziksel değildi bu acılar.

"Hayır,min gerçekten acımıyor bak krem sürüyorum iyileşecek."

Sesinin titrememesi için büyük çaba sarf eden beden gayesine ulaşmıştı.

Elindeki kremi uzatıp gösterdi,kendini savunan küçük bir çocuk gibi.

Jimin,uzatmasından istifade bir süre kutuya bakıp ardından hızla eline aldı ve eşini omuzlarından tutarak yönlendirdikten sonra yatağa oturttu.

Jungkook,anlamsızca ona bakarken sarışın beden yatağa oturdu ve burnunu çekip parmağına kremi batırarak izlerin üzerine zarifçe yaydı.

İkilinin adeta bedenleri titremişti.

"Nasıl oldu bunlar Jungkook."

Soru değildi sorgulamaydı adeta.Bir insanın herşeyin bedeli olarak bedenine zarar verme düşüncesi bile Jimin için sinir hücrelerinin kıpırdanmasına sebepti.

Jungkook,tenindeki dokunuşa yutkunurken ellerini kucağına koyup başını eğerek konuştu.

Herşeyi anlattığında Jimin hareketleri durmuştu,Sessizdi,ne demeliydi?

Jimin'in suçu değildi.Jungkook'un da.

Birşey demeye gerek yoktu.Konuşulacak sözler krem kadar etki etmeyecekti.

Jimin,sessizce ağladığı için akan gözyaşlarını sildi iyiki uzun beden yüzünü göremeyecek konumdaydı.Kremin kapağını kapatıp komidinin üstüne bırakırken ona dönen beden ile karşılaştı,çıplak,yapılı,kaslı,büyük hatta büsbüyük-her neyse üst bedeniyle.

Our Agreement [JİKOOK] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin