İyi Okumalar🌼💛•
-2 ay sonra-
"Jungkook,lütfen artık ağlama hayatım."
Uzun beden karnına sarıldığı eşinin saçlarında gezen yumuşak parmaklarına rağmen ağlamaya devam etti.
"B-babam...hiç iyi de-ğildi."
Sarışın beden şişmiş karnının yanına başını dayamış usulca ağlamaya devam eden eşinin sesinin titremesine dudak büzmüştü.
Ardından derin nefes alarak karanlık olan gökyüzüne bakmak için pencereye baktı.
Hava çoktan kararmıştı.
Bir hafta önce gelen telefon Bay Jeon ve Jungkook'u yıkmıştı.
Telefon Bay Sang'ın kliniğindendi.
Bayan Jeon,intihar etmişti.
Bu beklenilmedik ve son derece iyi olan klinik için imkansız bişeydi.
Zaten herşey birden olmuştu.Bayan Jeon'un gelen hemşirenin farketmeden tıbbi aleti alıp vücudunda defalarca derinlik açması.Hemşirenin dikkatinden kaçması saniyeler sürmüştü.
Odadan çıktıktan sonra iki saatten sonraki kontrole geldiğinde kanlar içinde gözleri açık kadını görmesiyle hastaneyi inletmişti.
Bay Jeon,aldığı haberle kriz geçirmişti.Maalesef sinir krizi değildi zaten aylardır içine attığı duyguları kalbine yeterince zarar vermişti.Geçirdiği kalp krizi yüzünden eşinin cenazesine bile katılamamıştı.
Üç gün önce uyandığında pişmanlık ve eşine veda edememişliğin suçluluğuyla sinir krizi geçirmiş iğnelerle saatlerce uyutulmuştu.
Jungkook mu?
O hastanelik olacak kadar mahvolmamıştı ama gözyaşları dinmiyordu.
Annesiydi,onu karnında taşıyan,büyüten aylar öncesine kadsr saçını okşayan annesiydi.
Yaptıkları bu gerçeği değiştiremezdi.Cenazesinde,evde,hastanede gözyaşlarını dökmekten geri kalmamıştı.
İki gün önce yurtdışından gelen amcası çökmüş baktığında bile tanıyamadığı abisiyle yüreği parçalanmıştı.
Yaşayan ölü gibiydi.
Zor bela abisini ve yeğenini ikna edip Bay Jeon'u dün Japonya'ya götürmüştü.
Buradaki herşey,bu şehir,hatta Jungkook'un annesine benzeyen mimikleri,siması bile yaşlı adamı mahvediyordu.
Acısına tuz basmak gibiydi.
Farklı biryer ve psikolojik destek belki ona iyi gelirdi.
Şuan ise Jungkook,eşinin beline sarılmış usulca ağlıyordu.
Jimin,ağrıyan beline rağmen eğilip eşinin saçından öptü.
"Ağlama Kook lütfen,bebeğimizde hissediyor senin üzüldüğünü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Agreement [JİKOOK]
FanficBasit bir anlaşmayla başlayan evlilik umulduğu gibi gitmiyordu. 1.Jikook🌼 1.Kookmin🌼 1.Sope🌼 1.Namjin🌼 1.JeonJungkook🌼 1.ParkJimin🌼 1.Jungkook🌼 1.Jimin🌼 1.Park🌼 1.Jeon🌼 1.Jk🌼 1.Jm🌼 1.Mpreg🌼 1.boy×boy🌼 1.b×b🌼 1.Texting🌼 1.İnstagram🌼