Jack olup biteni sindirmeye çalışırken ilk ders vakti gelmişti. Şişko müdür onu öğretmeni bayan Vanessa ile sınıfa gönderdi. Merdivenleri çıkarken her basamakta ayakları biraz daha ağırlaştı Jack'in. Kolay mı ? Birazdan arkadaşlarıyla tanışacaktı. Sınıf koridorunda Bayan Vanessa sınıfa doğru yürürken Jack geri adımlar atmaya başladı. Ama ne yapsa nafileydi. Bayan Vanessa onunla birlikte sınıftan içeri girdiğinde tüm sınıfı birden sessizlik kapladı.
Cam kenarında üçüncü sırada oturan kızıl saçlı kız eşliğinde tüm sınıf fısıl fısıl konuşuyorlardı. Tabii ki konuları Jack'ti.
" Baksana Marry şu çocuğa. Burnunda küpe var. Dudağında da var yuh." diye seslendi deminki kızıl saçlı kız. Marry ise ondan eksik kalmayarak cevap verdi.
" Saçlarına bak asıl. Benimkinden bile uzun. "
Bu konuşmaları duymuş olmalı ki Jack yüzünü ekşitti. Herşey yabancı geliyordu ona. Sınıf tahtasında yazan soruları hayatında ilk defa görüyordu.
Bayan Vanessa genç ve güzel bir kadındı. O güzel sesiyle tanıttı sınıfa yeni arkadaşlarını. " Hadi Jack bir yer bul ve otur artık. "
Jack hareket etmeyince Bayan Vanessa tekrar seslendi aynı şekilde. Jack bu seslenişten sonra sınıfta olabildiğince göz gezdirdi. Çoğu kişinin yanı doluydu. Boş olanlarda çantalarını koydular. En arkada oturan Tom ile göz göze geldi. Diğerlerinin aksine Tom onu davet etti. Artık Jack sırasınıda bulmuştu.
" Selam. Tom ben. " dedi Tom. Kilolu , iri yarı bir çocuktu. Aramızda kalsın ama önceki satırlarda bahsettiğim kızıl saçlı kız vardıya işte ona aşık. Garibim. Tabii ki hiç şansı yok.
Jack cevap vermeyince tekrar seslendi Tom. " Beni duyuyor musun ? , Orda mısın dostum ? ".
Jack yavaşça kafasını çevirdi. " Banamı diyorsun ? " dedi. Öyle bir söyledi ki çocuk selam verdiğine pişman olmuş gibiydi. Hani şu hollywood filmlerindeki kötü adamlar olurya. Heh aynen onlar gibiydi sesi. Korkunç geldi Tom'a. Yutkundu tombik Tom. Nerdeyse özür dileyecekti. Neyse ki Jack tekrar konuştu.
" Jack ben. "
" Peki ne diye seslenirler sana ? "
" Adım Jack dostum. Ne diye seslenebilirler. "
Bu zamana kadar kendisini hep garip gören Jack bir an olsun kendisini karşısındaki Tom'dan daha normal hissetmişti. Bir garipti çocuk. Şişko...
10 DK SONRA
Bayan Vanessa her derste yaptığı gibi soru cevap bölümüne geçmek üzereydi. Herkes defterlerini kapattı ve dikkatlice öğretmenlerine yöneldiler. Jack hariç tabiki. Uykucu olduğunu biliyorsunuz. Ne zaman boş zaman bulsa uyuyor Jack. Bunu gören öğretmen inadına yapmış olmalı veya yeni gelen öğrencisinin bilgisini ölçmek istemiş olmalı ki soruyu Jack'e sordu.
" Kalk bakalım Jack. " diye seslendi Vanessa.
Jack kafasını sağ tarafa çevirdi ve hafif yukarı kaldırdı. - üüüüüü - Duymamış gibi yapıp ıslık çalmaya başladı. Aman be Jack. Kurtulamayacağını bilmiyor musun ?. Tabii ki gene kurtulamadı. Ayağı kalktı ve sorusunu bekledi. Aynı zamanda da diğer arkadaşlarının garip bakışları altında mahsur kaldı. Herkes dikkatlice onu inceliyordu ama o kime baksa herkes kafasını çeviriyordu. Korkuyor çocuklar tabi.
Vanessa not defterine baktı ve sorusunu buldu. Sordu sonra.
" Söyle bakalım Jack. Kirli kan kalbin neresinde bulunur ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jack Daito - Bıçaklı Eros
ComédiePardon bayan bir dakika bakar mısınız ? O kadar güzelsiniz ki izninizle sizi öldüreceğim. Teşekkür ederim.