Liselii vardıya ah o liselii.. dırırır dırırır.
Karakoldan çıkan Jack kafasını sallayıp şarkı mırıldanarak yoluna devam etti bir süre. Kafasını kaldırıp etrafındakileri izledi aynı zamanda. Etrafta eskici dükkanları olan bir sokaktaydı. Baya bir bayırdı. Tam aşağısı ise deniz. Başladı bayırdan inmeye. Şarkısını mırıldanmaya devam ederken sağdan gelen kırmızı elbiseli kızı gördü. Uzun bir elbisesi vardı kızın. Düğüne gidiyor galiba. Bilmiyorum ama tam emin değilim. Dikkatini çekti kız Jack'in. Yaklaştı kıza. Verdi selamını.
+ Selam bağyan. Size bir eleştiri yapmak zorundayım.
Kız şaşırdı tabi. Cevap verdi. - Nnasıl ? Anlamadım ?.
+ Eleştiri işte laftan anlamazım. Bak şimdi... Hiç o kırmızı kıyafetle o ayakkabılar olmuş mu ?
- aama... Ayakkabım gözükmüyor ki ?
+ Gözükmemesi orada olduklarını değiştirir mi canım benim ?
- Ya iyide sen göremiyorsun nasıl anladın uyumsuz olduğunu ?
Jack kızın eteğini kaldırdı ve konuşmasına devam etti. + Bak artık gördüm. Kararım değişmedi.
- ee yapacak birşeyim yok. Sen kimsin ki sana beğendireceğim ?
+ Katiyen kabul edemem. Git değiştir bekliyorum.
Kız iyice sinirlendi. - Salak mısın sen ya bi git.
Kız doğruca uzaklaştı Jack'ten. Jackte yoluna devam etti. Devam ederkende mırıldandı.
- Hangi kızla konuşsam salak diyor. Benmi salağım bunlarmı anormal anlamadım arkadaş.Bir süre sonra....
Sayıkladı yine kendi kendine. Bir arabanın camından yansıyan görüntüsüne bakarak. + Yok be oğlum. Şu yakışıklılığa baksana. Fişek gibisin. Saçlara bak. Üf.
O sırada yanından geçen bir kıza daha sordu hızlıca. + Pardonnn... Bakarsın mı ?
- Evet..
+ Ben sizi bir yerden tanıyorum.
- Nereden ?
+ Biz seninle farklı okullarda okumamışmıydık ?
- Ne diyorsun ya.
Bu kızda Jack'le konuşmadan uzaklaştı. Jack'te arkasından bağırdı. - Sen dua et güzel değilsin.
Yaklaşık bi 10 dakika boyunca yürüdü Jack.
Sağdaki ikinci el dükkanını geçti. İşte o an... Ovvvv. Bu ne güzellik. Jack dur ben bir konuşayım sonra sen gir be oğlum. Kız çok çok güzel. Sanırım aşık oldum. Jack'te oldu sanırım. Kız hangimizi seçerki. Beni seçse bari. En azından öldürmem. Kız melek gibi melek. Göğüsünde melek dövmesi var. Piercing falan. Tam Jack'lik. Tabi benlikte. Platin sarısı saçları var. Koşa koşa arabaların arasından geçti karşıya Jack. Başladı kızı takip etmeye. Yoldan geçerken sahilin yanındaki kaldırımda oturan iki çocuğu gördü. Takibe devam ediyordu tabi. Çocukların elinde dondurma vardı. Bi hamlede kaptı çocuklardan dondurmaları. Ağlamaya başladı tabi haylazlar. Eğildi ve seslendi çocuklara. + Lan bücürler susun az. Bozulmuş hem bunlar.
Koşarak uzaklaştı hemen çocukların yanından. Hızlandı... Kızın yanına kadar girdi ve dondurmayı uzattı. Kız şaşırdı. + Bu ne ?
- Dondurmaa
+ Onu anladım canımda bu yalanmış.
- Sende yalıcaksın zaten. Ne farkeder ki ? Dondurmayı buldun yalanmamışını arıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jack Daito - Bıçaklı Eros
HumorPardon bayan bir dakika bakar mısınız ? O kadar güzelsiniz ki izninizle sizi öldüreceğim. Teşekkür ederim.