Okul ve Jack / 2. bölüm

2.3K 155 39
                                    

Güzel bir uyku çekti Jack. Çekti çekmesinede uyandığında başına gelecekler onu bir hayli zora sokacaktı.

Sabahın ilk ışıklarında hafifçe bir sağa bir sola sallanan ve denizin sakin sularında süzülen geminin çıkardığı ses ile uyandı Jack. Yumruk yaptığı eliyle gözlerine savaş açmıştı. Kafasını salladı sonra. Gözlerini pörtletti. Kendine gelmeye çalıştı bi süre. Ayağa kalktı ve sallana sallana kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında karşısında gördüğü manzara onu şaşırtmıştı. Karşısında binalar , yollar , karınca insanlar görüyordu. Şehirden uzaklaşmış ve koskoca şehiri gerisinde bırakmıştı. Uzun bir gece geçirmişti ki nerdeyse şehir hiç görünmüyordu. Kapının eşiğinden attı ayağını ve dışarı çıktı. Bir adım daha attı. Geminin çıkardığı köpükler ilgisini çekmiş olmalı ki kafasını yana yatırdı ve bi süre baktı.

Üzerindeki kıyafetleri garipsedi. Okul üniformasıydı. Kıyafetler onu bir öğrenci havasına sokmuştu. Gece karanlığında giydiği için bilemedi ne kıyafeti olduğunu. Onun için tek önemli olan temiz olmalarıydı.

" Yaklaşıyoruz baba. Kıyafetlerimi almalıyım. " diye bi ses duydu Jack.

Geminin kaptanının kızı Jessica'ydı bu. Yüklerin gideceği okulda okuyacaktı oda. Sesi duyan Jack ne yapacağını şaşırdı. Olduğu yere çöktü ve ellerini başının üzerine koyup deve kuşu gibi içine çekildi. Tabii bunun bir işe yaramayacağını anlaması uzun sürmedi. Hemen kendine gelip açtığı kapıdan tekrar içeri girdi. Çıktığı kutuya tekrar girdi. Nefes almak için açtığı delikten Jessica'yı gördü. Her aşık olduğunda vücudunu saran yanma hissi tekrar oluştu. Öldürmek istedi. Kendisini tutması gerektiğini biliyordu tabii. Masmavi gözlerinin hemen altında kırmızı damarlar belirdi. Sıktıkça sıktı kendisini. Kız okadar güzeldi ki öldürmemek , derisini yüzmemek hatta derisinden kıyafet yapmamak elde değildi. Ne vardı ki bu kadar güzel olacak. İnsanın öldüresi geliyor...

30 DK SONRA

Gemi yarım saat sonra kıyıya yanaştı. Taşınacak kutular kamyon yardımıyla gideceği okula taşındı. Jack'te o sırada giden kutulardan birinde uykuya dalmıştı. Uykucu Jack...

Kutular depoya konuldukdan sonra Jack kutudan çıktı. Karanlık bir odadaydı. En sevdiği ortamdı karanlık. Sessizlik. Duvarın dibine çöktü ve bıraktı kendini. Kollarını iki yana açtı rahatlamaya çalıştı. Vücudunun her yerinde kırmızı damarlar belirmişti. Öldürme isteği üst seviyeye gelmişti.

" ZIIIIIIIIIIIIIRRRRRR "

Zil sesi ürkütmüştü. Bi süre sonra öğrencilerin sesleri heryeri kapladı. Liseliler... Her yerdeydiler. Aman yarabbi...

İşin şakası bir yana Jack ne yapacağını düşünürken odaya bir anda dalan hademe ile göz göze geldiler. Hademe Jack'e baktı. Jack hademeye.

Hademe kafasını salladı burda ne yapıyorsun dercesine. Jack aynı şekilde kafasını salladı düşmüş yüzüyle. Hademe tekrar kafasını salladı gözlerini pörtleterek. Jack yine ve tekrar kafasını sallayarak cevap verdi. Bu saçma olaydan sonra dayanamadı hademe ve seslendi.

" Ne yapıyorsun burda genç ? "

Jack cevap verdi.

" Ne napıyorum ya ? "

Bu cevap hademenin hoşuna gitmemiş olacak ki elindeki süpürge ile Jack'i ittirerek koridora kadar götürdü. " Hadi sınıfına git artık " dedi. Dedi demesine ama Jack ' ın bir sınıfı yoktu. Zaten öğrenci bile değildi. Jack bir katil...

Jack etrafına bakındı. Çarprazında kalan kızı gördü. Tam aşık olacaktı ki diğer tarafdan gelen bıyıkları olan kızı gördü. Rahatladı. Öldürme hissi o anlık gitmişti.

O sırada kantinden çıkan şişko müdür Jack'i gördü. " Sen şu dernek yardımıyla gelen evsiz , kimsesiz öğrensi olmalısın " dedi. Haklı adam bunu düşünmekle. Jack'in upuzun saçları vardı. Sanki parasızlıktan kesememişti saçlarını. Üzerindeki kıyafetlerde kırışmıştı. Garibim katilim benim... Kafasını salladı çaresiz. Kendini gizlemezse idam kaçınılmazdı.

Müdür ile beraber odaya kayıt yaptırmak için gittiler. Koridor daki diğer çocuklar ona garip gözlerle baktılar. Değişik bi tipti Jack.

Bir saat sonra tüm kayıt işleri bitmişti. Hatta okulun yatakhanesinde bir yatak bile ayarlanmıştı Jack'e. Artık bu okulun bir öğrencisiydi. Herşey bi anda gelişti onun için.

Bakalım Jack'in başına daha neler gelecek ? İlk cinayetini işleyecek mi ? Sınıfında ki ve okuldaki diğer cocuklar ile iletişimi nasıl olacak ? Diğer tüm detaylar sonraki bölümde... Beklemede kalın. Katil Jack'den sevgilerle :)



Jack Daito - Bıçaklı ErosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin