Londra'da ilk Cinayet / 7. Bölüm

1.4K 100 29
                                    

" Jack kalk artık saat kaç oldu... "

" mmmm... Kaç oldu ? " Uykulu gözlerle gömüldüğü yastıktan zorda olsa cevap verdi Jack.

" Saat 12. Ve benim okula yetişmem gerekiyor. Kahvaltı yapacaksan kalk. "

" Bende gelebilir miyim ? "

" Okula mı ? "

" Evet. Bende öğrenciydim bi kaç gün önce. "

" Hadi yaa. Ciddi misin ? Hiç öğrenciye benzemiyorsun. "

" Zaten kazara oldum. Uzun hikaye. Ben seni bırakırım okula. "

" İyi bakalım öyle olsun. "

Jack yataktan kalktı. Tuvalet ihtiyacını giderdikten sonra Wylona'nın hazırladığı kahvaltıya gömüldü. " Sucuksuz yumurtan çok güzel olmuş Wylona "...

" Hıı. Sağol. "

30 Dk sonra

Jack panço stili uzun hırkasını geçirdi üzerine. Belinde ise bağladığı üzerinde siyah kareler olan kırmızı kıyafeti vardı. Siyah bir t-shirt giymişti. Üzerinde kocaman bir çöp adam resmi vardı. Hırkasının kollarını sıvadı. Dövmeleri göz alıcıydı. Wylona ise okul üniformasını giydi. Jack'i görünce seslendi. " Jack sen böylemi geleceksin. Arkadaşlarım korkabilir. "...

" Neyden korkacaklar ? "

" Senden tabii ki. Çok aykırı giyiniyorsun. "

" Melek gibi çocuğum ben. Kimseye kötülüğüm dokunmaz. Rahat ol gelişi güzelim. "

" Yaa tabi. Senin kötülük meleğin iyilik meleğinden boş sayfa ister günahlarını yazmak için. "

" Oldu mu şimdi bu ?. Kalbimi kırdın ki benim. Niye yaptın bunu ? "

" Tamam tamam. Gel hadi. "

" Gelmiyorum. "

" İyi ben gidiyorum. "

" Dur dur gitme gidene dur dediğim. Geliyorum. "

Beraber yürümeye başladılar. Ara sokaklardan geçtiler. Hiç farkında değildi ama bir kez bile öldürmeyi düşünmemişti Jack. Wylona ' nın yanında mutlu gibiydi.

Bir kaç dakika sonra caddeye çıktılar. Okul servisini beklemeye başladılar. " Okulun kantini var mı ? " diye sordu Jack.

" Var tabii. Ahırda okumuyoruz. "

" İyi ben orada beklerim. "

" Tüm gün mü ? "

" Başka yapacak önemli bir işim yok. "

O sırada sarı bir servis yaklaştı kaldırıma. " Heh.. Geldi işte bizim servis hadi Jack. "...

Servise bindiklerinde diğer tüm öğrenciler Jack'e bakakaldılar. Sarışın şişko çocuk bir eliyle hamburgerini yerken yanındaki arkadaşına seslendi. " Burnuna bak çivi takmış. ". Arkadaşı cevap verdi gülerek. " Çivi değil lan o. Küpe oğlum. "

" Küpeyi burnuna takmış ? ".

Bu gibi konuşmalara mahsur kaldı Jack. Her topluma girdiğinde onun uzun saçları , aykırı giyim tarzı hep ilgi odağı oluyordu. Koltukların yanından geçip arkaya oturmaya giderken o şişko çocuğun omzuna dokundu. Eğildi ve kulağına fısıldadı. " Seni öldürürüm çocuk. " Masmavi gözlerini öyle bir açtı ki çocuk hamburgeri düşürdü. Wylona, Jack'i yanına çağırdı. " Hadi gel Jack. Burası boş. ".

Jack Daito - Bıçaklı ErosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin