Avazı çıktığı kadar bağırdı Wylona. Göz yaşları sel oldu. Biraz kendine geldikten sonra eline bir avuç toprak alıp Jack'e fırlattı. " Hayvansın sen. Nasıl yaptın bunu ? " .
Kendini savundu Jack. Gözlerindeki toprağı temizleyerek." Mecburdum... Bizi kurtardım. "
"Bizimi kurtardın ? Ben bütün her şeyi sen yaptın. Sen tam bir katilsin. Pislik. "
" Ben katil değilim. "
" Nasıl değilsin ? Onlarca kişiyi öldürdün demin. "
" Katil değilim çünkü korkularımı hala öldüremedim. Korktum anlıyor musun ? Ölmekten korktum. "
" Beni neden öldürmedin ? Neden kurtardın ? "
Biraz durakladı Jack. Yutkundu. Cevap verdi sonra.
" Çünkü... Neyse hadi gitmeliyiz. "
" Söyler misin ? Bekliyorum. "
" Bak... Senin yaptığın açık yaraya tuz atmak. Kurtardım işte. Kurtardım , çünkü yalnızım... "
Wylona'nın konuşmasına fırsat vermeden elini tuttu ve çekiştirdi. " Yürü.. Gidiyoruz. "
" Ben bir şey yapmadım. Gelmiyorum. "
" Büyük düşünürler böyle düşünmezler. Emin ol onların gözünde suçlu sayılacaksın. "
" Nereye gidiyoruz ? "
Birden durakladı Jack. " Doğru ya. Nereye gideceğiz ? ".
Düşündü Wylona. Sonra cevapladı. " Privet diye bir yer var. Eski bir evimiz vardı orada. İstersen gidebiliriz."
" Privet ? Harry Potter'dayız sanırım. 12 Yaşıma kadar Hogwarts mektubu beklemiştim ben. Hey gidi eskiler. "
" Biraz önce kaç kişiyi öldürdün ve şuanda Harry Potter'dan bahsediyorsun. Tam bir sersemsin. Yürü gidelim. "
Hızlı şekilde eve döndüler. Ölenlerin aileleri fark etmeden hazırlıklara başladılar. Bavullarını ve yanlarında götürecekleri eşyalarını toparladılar. Jack'in iki gün önce çaldığı araba ile yola çıktılar.
" Wylonaağ sakın uyuma bak kaza yaparız. Ben biraz yatıyorum. "
" Emredersiniz paşam. "
" Vaayy. Ne güzel paşam dedin bijon anahtarım. "
" Yuh lan. Sensin anahtar. "
" Önüne bak önüne. Kaza geliyorum demez. Hadi ben yattım. "
Arka koltuğa geçti ve uykuya daldı Jack. Bir süre ilerlediler. Tabii aksilikler peşlerini bırakmadı. Arabanın sol arka tekerinin yoldaki bir çivi ile ilişkisi ile patlaması sonucunda güzel bir sallandı araba. O güzel uykusundan uyanmak zorunda kaldık paşamız. Bir gözü açık diğeri kapalı şekilde seslendi. " N'oluyor ya. "
" Lastik patladı sanırım Jack. İn bir bak ne olmuş. "
Söylene söylene indi arabadan Jack.
" Wylona ne olduğunu buldum. "
" Ne olmuş. "
" Lastik patlamış. "
" Yok artık canım. Nasıl olur ? "
" Dalga geçme lan. Ne yapacağız ? "
" Erkek olan sensin. Bul bir şey. "
Parmağını çenesine koydu ve düşünmeye başladı Jack. Sonra önerisini yaptı. " Otostop çeksek. "
" Asla. Asla... Asla ve asla. "
10 Dakika Sonra.
Jack ve Wylona arabayı terk edip otostop çekmek için yola çıktılar. Zaman geçtikçe arabalarda geçiyordu. Tam umutlarını kaybedecekleri sırada siyah bir araba durdu önlerinde. Jack arabanın camına yaklaştı ve iki kere tıklattı. " Pardon bayan. Privet'a doğru gidiyoruz da arabadan iner misiniz ? " .
Kapıyı açtı sonra. İndirdi kadını zorla. Wylona olanları şaşkınlıkla izlerken bir anda kendini arabanın içinde buldu. Yere itilmiş olan kadın bas bas bağırırken araba ile uzaklaştılar.
" Ne yapıyorsun Jack ? Hani otostop çekecektik ? "
" Benim otostop çekiş şeklim böyle gelişi güzelim. Hiç mi GTA oynamadın ? "
" Sersemsin... " dedi tatlı bir tebessümle Wylona.
Bu sefer arabayı Jack sürüyordu ama kısa süre sonra durdurdu arabayı. Aklına kullanmayı bilmediği geldi. Wylona geçti direksiyona ve öyle devam ettiler yola.
Yol boyunca şarkılar söylediler. Sohbet ettiler.
" Daha ne kadar kaldı. Hadi be sevgili günlüğüm. "
" Sabret biraz sersem. Gelmek üzereyiz. "
" Şu benzinlikte dur. Dur. Wylona dursanaaa. "
" N'oldu ? "
" Çişim var. "
" Off. Git yap bekliyorum. "
Jack indi arabadan. Tuvalete vardığında hiç tabelalara bakmadan girdi tuvaletini yaptı. Bayanlar için olan tuvalete girdiğinin farkında bile değildi. Yazık. Çığlıklara mahsur kaldı. Tuvaletini bitirmesiyle koşması bir oldu. Topukları kalçasına vura vura koşturdu arabaya doğru. Bağırıyordu aynı zamanda. " Kaç Wylonaaa. Sür çabuk. "
Wylona hemen sürdü arabayı ve yola devam ettiler. " Neden seni kovalıyorlardı ? ".
" Manyaklar ya. Erkek tuvaletine girmişler. Hemde beni kovalıyorlar. "
" Hmm.. Sen kızlar tuvaletine girmedin yani. "
" Tabii ki hayır deli misin ? "
Gülerek karşılık verdi Wylona. Devam ettiler yolculuklarına. Yolun kalanında her zamanki gibi uyudu Jack.
2 Saat Sonra
Sarı saçlı , uzun boylu , yakışıklı adamın cama tıklatmasıyla uyandı Jack. Araba durmuştu. Gelmişlerdi. Arabada uyya kaldığı için uyandırmak istememişti Wylona.
Jack adamı görünce şaşırdı. " Sen kimsin dayı ? ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jack Daito - Bıçaklı Eros
HumorPardon bayan bir dakika bakar mısınız ? O kadar güzelsiniz ki izninizle sizi öldüreceğim. Teşekkür ederim.