Vampir Günlükleri / 12. Bölüm

1K 82 30
                                    

"AA. AAAAAh. Ayağımm... Kırıldı galiba "

Maçın ilk dakikasında kendini yere attı Jack . Bas bas bağırdı yerde. Sanırım anladı yenemeyeceğini. Bahanesi hazırdı.

Wylona hemen sahaya girerek yanına koştu . " N'oldu Jack ? ".

Jack Wylona'ya dönerek göz kırptı. Ve seslendi fısıldayarak. " Sus kız çaktırma. Bir şeyim yok. " Çaresiz Wylona gerçeği söylemedi. Stefan Jack'i sırtladı ve eve götürdü. Keyfi yerindeydi Jack'in. Hem numara yapıyor hemde kendini taşıttırıyordu. Yolda Stefan'ın sırtında konuşup durdu. " Ayağım kırılmasa görürdün sen aslanım. "

Stefan tebessümle karşılık verdi. " Kırık değildir o. Kırılsa yerinde duramazdın. "

Wylona ileride telefonunu kurcalayarak yürürken Stefan seslendi tekrar Jack'e. " Baksana Jack... Wylona ile sevgili misiniz ? ".

Jack kollarını bağladı ve Stefan'ın kafasının üzerine koydu. İlerideki Wylona'yı izleyerek iç çekti. Cevapladı sonra. " Sevgiliyiz ama o bilmiyor. "

" İlginç".

Yollarına devam ettiler . Jack dertlenmiş olmalı ki şarkılar söyledi bağırarak. Tabi bunu Stefan'ın sırtında yaptı. " Zamanda tıpkı aşkım gibi. Görünmüyor ama beyaz yapar saçlarımı . "

Oradan geçen herkes bakıp durdu onlara. Stefan'ın yüzü kızardı. Jack ise geçenlere bakıp sırıtıyor ve şarkısına devam ediyordu. Neyse ki eve geldiler ve kurtuldu Stefan.

Eve gelir gelmez koltuğa yattı Jack. " Sfetan senin bir erkek kardeşin vardı kimdi o ya ? "

Şaşkınlıkla cevap verdi Stefan. " Benim erkek kardeşim yok. "

" Ne demek erkek kardeşim yok ? Damon a ihanettir bu. "

" Ne dediğini anlamıyorum Jack. " dedi Stefan. Hala şaşkındı.

Burnunu kırıştırarak seslendi Jack. " Hiç mi dizi izlemiyorsun ? Vampir Günlükleri izlemedin mi ? "

" İzlemedim . " dedi Stefan.

Dimdik yüzüne bakarak cevap verdi Jack. " Ne demek Vampir Günlükleri izlemedim ? " Sonra ekledi. " Getir şu laptopu izleyelim. Adam kardeşini tanımıyor ya. "

" Zamanımıza yazık Jack. İzlemeyelim boşver. "

" O kadar zamanda dünyayı mı kurtaracaksın getir lan işte. Hem çok güzel. Isırmalı falan. İzlerken tahrik oluyorsun. "

Stefan başka şansının olmadığını anlayınca getirdi laptopu. Wylonayı da çağırdılar ve diziyi izlemeye başladılar. Damon Salvatore sahnesi geldiğinde hemen atladı ortaya Jack. " Ahaa bu. Bu. Bu.. Sfetan bu senin kardeşin işte . " Sonra ardından dizide sahneye Stefan Salvatore girince tekrar yorum yaptı Jack. " Buda sensin. " dedi gülerek.

" Saçmalık bu. Ben gidiyorum. " dedi ve evden çıktı Stefan. O gidince evde sıkılan Jack plaja gitmeye karar verdi.

2 SAAT SONRA

Wylona evde tek başına diziyi izlemeye devam etmişti. Tam yeni bölüme geçecekti ki dışarıda toplanan kalabalığı fark etti. Dikkatini çekti ve dışarı çıktı olan biteni anlamak için. Etraftakiler fısıldaşıyordu. " Ölmüş mü ? Kimse görmedi mi kim yapmış ? Nasıl olmuş ? " .

Kalabalığın içinden geçti ve yerde yatan kızın cesedini gördü. Her gün plajda gördüğü o güzel sarışın kızdı bu. Ölmüş veya öldürülmüştü. O sırada Jack geldi. Jack'in bir otobüs dolusu kişiyi öldürdüğünü hatırlayınca şüphe etti ondan. " Jack bakar mısın ?" Köşeye çekti ve tekrar sordu. " Senin bu ölümle bir alakan var mı ? "

" Ne alakam olacak yahu. Katil miyim ben ? "

" Evet "

" Ama ben öldürmedim inan bana. "

" İnşallah öyledir. " dedi ama pek inandırıcı gelmedi bu ona.

Jack'te düşündü ama o öldürmemişti. Söylendi kendi kendine." Benim güzellerimi kim öldürüyor lan ? Bizede bırakın. "

Cesedin yanına gitti. Eğildi ve inceledi. " Öldürenin taktiği iyi ama geliştirmesi lazım. "

Sonra içeri girdi ve Wylona ile dizi izlemeye devam ettiler. Aradan biraz zaman geçince kapı çaldı. Jack açtı kapıyı. Gelen polisti. Şaşırdı Jack ve polis daha konuşmaya başlamadan bağırdı. " Ben yapmadım. " Polis gülerek cevap verdi. " Neyi sen yapmadın delikanlı ? "

" Boşver polis dayı. Hayırdır ne vardı ? "

" Alice adlı kız ölü bulundu. Bir bilginiz var mı bu konuda ? "

" Var. "

" Söyler misin ? " dedi polis kafasını uzatarak.

" Ölü bulunmuş. "

" Dalgamı geçiyorsun ? "

" Tek bildiğim bu. Hiç bilgim yok desem yalan söylemiş olurdum polis dayı. "

" Neyse... Bir bilgiye ulaşırsanız haber verirsiniz. " dedi ve oradan ayrıldı polis.

Kapıya yaslı şekilde polisin arkasından el salladı.

Tam içeri döneceği sırada Stefan geldi. Her yeri terliydi. Yorulmuş gibi hali vardı. İçeri girdi Stefan. Jack ise arkasından baktı ve yüzünü ekşitti. " Tipe bak. " Sonra oda içeri girdi.

Jack tekrar vampir günlüklerinin başına oturdu ve izlemeye devam etti. Mutfaktaki Wylona'ya seslendi. " Bijon anahtarım su getir bana ya . Su , su , su istiyorum... "

" Bok iç Jack. Yeter ya kalk kendin al. "

" Bok içilmez , yenir. Thug Life gelişi güzelim. "

Off poff ederek suyu getirdi Wylona.

Suyu içerken Stefan'ın paçasındaki çamur çekti dikkatini. " Paçan çamur olmuş Stefan. Neredeydin ki ? "

Jack Daito - Bıçaklı ErosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin